@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Varför man älskar min bonusmamma: Jag sa att jag ville till Harry Potter utställningen i Norrköpng (kan inte stava till det) och hon hittade inget på deras hemsida så nu sitter hon och kollar på Londons Harry Potter grej ♥
9 sep, 2014 19:56 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Klaestron: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det låter som en bra idé, alltid bra att slappna av innan en intervju, så man känner sig lugn när man ska sätta igång. Verkligen, jag vet att de söker folk med min utbildning och personen som kallade till intervju var väldigt specifik med min textilautbildning så I hope for the best! Blir lite hemlagad mjukglass nu innan badet dock Åh! Önskar dig ett lycka till. Hemlagad glass? Nomnomnom!! Tack!
9 sep, 2014 19:57 |
|
Elma00
Elev |
9 sep, 2014 20:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det kommer nog att gå jättebra ska du se ♥ Lycka till ♥ Vad är det för jobb? 9 sep, 2014 20:14 |
|
lumos1
Elev |
AJ jag sträckte låret idag på dansen it hurts när jag typ går D:
Sanna1324567 - Jag har samma problem, gällande skolvalet. JAG VET INTE D: ;;
9 sep, 2014 20:16 |
|
Kola
Elev |
And potatoes gonna potateee that's all I got to say 9 sep, 2014 20:21 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det kommer nog att gå jättebra ska du se ♥ Lycka till ♥ Vad är det för jobb? Timvik. Vet att de har en tjänst ute med tillsvidareanställning men det är inte helt relevant ännu
9 sep, 2014 20:24 |
|
Beben
Elev |
9 sep, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
Awww D:
9 sep, 2014 20:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det kommer nog att gå jättebra ska du se ♥ Lycka till ♥ Vad är det för jobb? Timvik. Vet att de har en tjänst ute med tillsvidareanställning men det är inte helt relevant ännu Okeej!! Jamen lycka tilL! Hoppas det ska gå bra 9 sep, 2014 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen