@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hungern brinner, men det kommer nog inte bli mat på länge
9 sep, 2014 18:54 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, vill också gymma, men är för liten :cNu har jag köpt mig ett gymkort! 9 sep, 2014 19:06 |
|
Minihäst
Elev |
En tjej i skolan hade en Stytherintröja idag. Ville bara krama henne^^
Var det möjligtvis någon mugglis? another day, another slay 9 sep, 2014 19:06 |
|
Elma00
Elev |
Min lillebror har gjort en slags diagnos på skolan där en fråga var:
"Hur vet vuxna vilket parti de ska rösta på?" Han svarade: "För att de vet det" Tyckte det var roligt xD
9 sep, 2014 19:09 |
|
Beben
Elev |
9 sep, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Åh, vill också gymma, men är för liten :c Nu har jag köpt mig ett gymkort! Det finns massa grejer man kan göra utan gymkort! Bara det att jag har för dålig disciplin till det x) 9 sep, 2014 19:29 |
|
Klaestron
Elev |
Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype?
9 sep, 2014 19:31 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det låter som en bra idé, alltid bra att slappna av innan en intervju, så man känner sig lugn när man ska sätta igång. 9 sep, 2014 19:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det låter som en bra idé, alltid bra att slappna av innan en intervju, så man känner sig lugn när man ska sätta igång. Verkligen, jag vet att de söker folk med min utbildning och personen som kallade till intervju var väldigt specifik med min textilautbildning så I hope for the best! Blir lite hemlagad mjukglass nu innan badet dock
9 sep, 2014 19:43 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Klaestron: Är så nervös inför intervjun imorgon, men nu är alla papper klara och ligger i min lyckomapp redo för morgondagen. Man kanske ska ta ett bad och sen se vad som händer på skype? Det låter som en bra idé, alltid bra att slappna av innan en intervju, så man känner sig lugn när man ska sätta igång. Verkligen, jag vet att de söker folk med min utbildning och personen som kallade till intervju var väldigt specifik med min textilautbildning så I hope for the best! Blir lite hemlagad mjukglass nu innan badet dock Åh! Önskar dig ett lycka till. Hemlagad glass? Nomnomnom!! 9 sep, 2014 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen