@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 sep, 2014 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Alltså rrghh vill byta fourmssignatur men vill ha min gamla >.< Har samma problem. ;-; 9 sep, 2014 18:08 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte se folk gråta.
Alltså har typ utvecklat en fobi. 9 sep, 2014 18:08 |
|
Frivolt
Elev |
9 sep, 2014 18:13 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Hahah folk i min klass presenterade partierna idag, så jag vet ju deras största frågor osv. men jag vet ändå inte :c Just nu står det mellan F! och MP. Men idk. Skrivet av Borttagen: Jag vet inte vad jag ska rösta på i skolvalet, som är imorgon Rösta på ett parti! Ännu bättre om du röstar på ett bra sånt c: (jag vet jag hjälper så mycket... Men läs typ om partierna på deras hemsidor och om du ändå inte vet/tycker alla är idiotsika så kan du ju alltid rösta blankt :3) Åh, det var också de två det stod mellan för mig. Men som sagt, fundera lite på vad du tycker så kommer du förhoppningsvis fram till ett svar :3 *håller tummarna för att du lyckas ta ett beslut innan imorgon och slipper stå där och freaka ur för att du inte vet vad du ska rösta på* Join the dark side, we have cookies~
9 sep, 2014 18:24 |
|
Elma00
Elev |
9 sep, 2014 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anna-chan: Tack, haha ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Hahah folk i min klass presenterade partierna idag, så jag vet ju deras största frågor osv. men jag vet ändå inte :c Just nu står det mellan F! och MP. Men idk. Skrivet av Borttagen: Jag vet inte vad jag ska rösta på i skolvalet, som är imorgon Rösta på ett parti! Ännu bättre om du röstar på ett bra sånt c: (jag vet jag hjälper så mycket... Men läs typ om partierna på deras hemsidor och om du ändå inte vet/tycker alla är idiotsika så kan du ju alltid rösta blankt :3) Åh, det var också de två det stod mellan för mig. Men som sagt, fundera lite på vad du tycker så kommer du förhoppningsvis fram till ett svar :3 *håller tummarna för att du lyckas ta ett beslut innan imorgon och slipper stå där och freaka ur för att du inte vet vad du ska rösta på* 9 sep, 2014 18:25 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Tack, haha ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Hahah folk i min klass presenterade partierna idag, så jag vet ju deras största frågor osv. men jag vet ändå inte :c Just nu står det mellan F! och MP. Men idk. Skrivet av Borttagen: Jag vet inte vad jag ska rösta på i skolvalet, som är imorgon Rösta på ett parti! Ännu bättre om du röstar på ett bra sånt c: (jag vet jag hjälper så mycket... Men läs typ om partierna på deras hemsidor och om du ändå inte vet/tycker alla är idiotsika så kan du ju alltid rösta blankt :3) Åh, det var också de två det stod mellan för mig. Men som sagt, fundera lite på vad du tycker så kommer du förhoppningsvis fram till ett svar :3 *håller tummarna för att du lyckas ta ett beslut innan imorgon och slipper stå där och freaka ur för att du inte vet vad du ska rösta på* Vsg ^^ xD Join the dark side, we have cookies~
9 sep, 2014 18:26 |
|
Beben
Elev |
Note to self: Ta ALLTID med dig dina saker till bilen, även om du ska in igen. Föräldrarna kan börja bråka och få det omöjligt att komma in.
9 sep, 2014 18:27 |
|
Elma00
Elev |
9 sep, 2014 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen