Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Freja: Fortfarande confused för att det känns som om han gillar mig, samtidigt så känns det inte som det sifdsjgodsij
MUMS! 24 okt, 2012 18:22 |
|
Freja
Elev |
Tuggrus, fråga honom?
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 okt, 2012 18:26 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja: .. Neh..
Men asså det var ganska mysko för att jag gick typ från mitt skåp preciiis när han gjorde det och så gick han i kapp mig och bah "Häääääj!" Sen typ sprang han ifrån mig vid övergångsstället (Hej trafikhelvetet -.-' Sååå.. pretti död. MUMS! 24 okt, 2012 18:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
omg det här är så min tråd nu! jag är förvirrad till tusen :s jag vet inte ens om jag vågar bli kär
![]()
24 okt, 2012 18:33 |
|
Elley
Elev |
24 okt, 2012 18:40 |
|
celina
Elev |
24 okt, 2012 18:42 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: #sååååjagförettparveckorsenomg det här är så min tråd nu! jag är förvirrad till tusen :s jag vet inte ens om jag vågar bli kär Eh.. hmm.. lär känna honom lite och våga prata! I'm pretti good friend med min crush nu så ett tips kan väl vara att försöka bli ganska bra vän men personen och sedan kanske gå ett steg vidare. Sen beror det ju på personlighet också. MUMS! 24 okt, 2012 18:45 |
|
HannaPanna
Elev |
jag vet inte om jag är kär... men om jag är det skulle han aldrig gilla mig tillbaka... visst vi är bra vänner och så men han skulle nog aldrig gilla mig på det sättet... f*ck :c
24 okt, 2012 18:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Tuggrus: grejen är att jag och Hampus som han heter var på g för ett halvår sedan och sen hände de massa grejer och ja Skrivet av Cara Riddle: #sååååjagförettparveckorsenomg det här är så min tråd nu! jag är förvirrad till tusen :s jag vet inte ens om jag vågar bli kär Eh.. hmm.. lär känna honom lite och våga prata! I'm pretti good friend med min crush nu så ett tips kan väl vara att försöka bli ganska bra vän men personen och sedan kanske gå ett steg vidare. Sen beror det ju på personlighet också. ![]()
24 okt, 2012 18:49 |
|
Tuggrus
Elev |
![]() Alla ni med crushproblem just nu, här, ta en kaka eller två och en kopp te och sätt er ner och andas. Det finns näsdukar där borta i hörnet *pekar mot ett litet litet bord med en stor stor förpackning näsdukar* MUMS! 24 okt, 2012 18:51 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen