Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Kommer inte ihåg det var en timme sedan jag sa nåt sist.
Men tror att det var "Får jag använda datorn mamma?"? Everything is Dramione and nothing hurts. 17 dec, 2011 16:14 |
|
vevve_puff
Elev |
"titta vad duktig jag är"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 18 dec, 2011 12:15 |
|
djurgalen_99
Elev |
VAA???? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 18 dec, 2011 12:29 |
|
Borttagen
|
God morgon..
18 dec, 2011 12:29 |
|
J00KERN
Elev |
18 dec, 2011 12:29 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Kan vi inte ta ner den nån gång??"
He, he, vi ska pynta granen ida!!!! E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 18 dec, 2011 12:35 |
|
Jossi
Elev |
18 dec, 2011 13:44 |
|
Borttagen
|
"Mamma, kan du göra gröt åt mig? DU SKA GÖRA GRÖT ÅT MIG."
18 dec, 2011 14:25 |
|
Borttagen
|
"Åhh...!"
18 dec, 2011 19:18 |
|
Fang
Elev |
"aa"
18 dec, 2011 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen