Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
Fred och George är helt klart de bästa i serien
"Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 13 nov, 2011 12:03 |
|
Borttagen
|
Såklart...♥
Älskar dem mest i böckerna dock, det är så mycket mer av dem då...♥ 13 nov, 2011 12:14 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Precis.. ♥
"She's buying the stairway to heaven" 13 nov, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
Men det lilla de är med i filmerna är ju awesome, såklart!
13 nov, 2011 12:38 |
|
Anapneo
Elev |
Jag dör, har nyss läst när dom skulle lämna lappar i den flammande bägaren och fick skägg, åh så söta..
13 nov, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
Jag ÄLSKAR Fred och George! Finns det verkligen något att inte älska med em två? Skulle inte tro det, de är så sköna båda två.
13 nov, 2011 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Jag dör, har nyss läst när dom skulle lämna lappar i den flammande bägaren och fick skägg, åh så söta.. äälskar den delen, både i boken och filmen, men specillt i boken 13 nov, 2011 16:48 |
|
adliitam
Elev |
Den här videon breaks my heart ♥ http://www.youtube.com/watch?v=BbhDD_PqXwg&feature=bf_next&list=FLOLEqZ6fW1hGFNqT371jNoA&lf=mh_lolz
![]() ![]()
13 nov, 2011 16:54 |
|
Nessie00
Elev |
av nån anledning älskar jag mest fred, även om det är han som dör, och tvillingarna är precis likadana. Men jag tänkte mig själv som anställd på weasleys vassa varor, och ihop med fred weasley. Har ingen aning varför.
EXTERMINATE!!! 13 nov, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Den här videon breaks my heart ♥ http://www.youtube.com/watch?v=BbhDD_PqXwg&feature=bf_next&list=FLOLEqZ6fW1hGFNqT371jNoA&lf=mh_lolz du dödade mig nu .... ♥ 13 nov, 2011 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen