The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" L
4 jan, 2017 11:11 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! 4 jan, 2017 11:16 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Du har ju en UNDERBAR ögonfärg!!!
4 jan, 2017 11:18 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!!
4 jan, 2017 11:19 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av boknörd_: Men vilken färg???Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!! 4 jan, 2017 11:25 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Men vilken färg??? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!! En jättefin blandning av blå och grå (även om det blå är starkare) och om jag inte ser fel, lite brunt! ♥ SÅÅ FINT!
4 jan, 2017 11:27 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Men vilken färg??? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!! Blått grått/ grön nyans!! Superfina!!!!
4 jan, 2017 11:27 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Men vilken färg??? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!! Blått grått/ grön nyans!! Superfina!!!! Enligt mig är ögonen det finaste vi har på oss! L
4 jan, 2017 11:30 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Men vilken färg??? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!! Blått grått/ grön nyans!! Superfina!!!! Enligt mig är ögonen det finaste vi har på oss! Haha jag är mest nöjd över min näsa xD
4 jan, 2017 11:36 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Men vilken färg??? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag tror att jag har en bild på min ögonfärg! (Där ser man också den lilla vitgråa triangeln jag stör mig på!)Skrivet av boknörd_: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag vet inte ens vilken ögonfärg jag har, eftersom att jag ser för dåligt för att se den. Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter. Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. NEJ HARU GRÖNA ÖGON!? fett orättvist.. Typ blandning Mest gröna men tittar man noga så ser man stänk av blått. Många säger att de liknar grunt havsvatten. Tack Låter ju fantastiskt vackert! Det är konstig färg Din ögonfärg verkar gudomligt vacker!! ♥ Jag undrar om jag har pappas eller mammas ögon, mamma har ljusblåa men jag kommer inte ihåg vad pappa har.. bröder/systrar vilken färg har pappa på ögonen? Den är säkert jättefin!! ♥♥ dessutom spelar det ingen roll vad man har för ögonfärg egentligen! ♥ TYSON" hurra för oss!" Spoiler: Tryck här för att visa! Jättefin jue!! Blått grått/ grön nyans!! Superfina!!!! Enligt mig är ögonen det finaste vi har på oss! Haha jag är mest nöjd över min näsa xD jag är mest nöjd med mina kindben... x)
4 jan, 2017 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen