Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 176 177 178 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Tror du du kan resa sig upp?"

22 okt, 2013 21:18

Borttagen

Avatar


"Om du vill att jag svimmar igen, så ja"
Mumlade jag med ett flin.

22 okt, 2013 21:19

Borttagen

Avatar


"Det är inget att skämta om." Sa jag bestämt.
"Snälla testa bara."

22 okt, 2013 21:20

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp.
"Vampyrer läker snabbare"
Mumlade jag och log igen.

22 okt, 2013 21:22

Borttagen

Avatar


"Jag vet." Mumlade jag och såg på honom med ett litet leende.

22 okt, 2013 21:23

Borttagen

Avatar


"Vampyrer har bra minne också"

22 okt, 2013 21:24

Borttagen

Avatar


"Va? Jag vet...varför säger du så?"

22 okt, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


"Vad sa Juni"
Krävde jag att få veta igen.

22 okt, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


"Jaja...hon sa att vi passade bra ihop och sådär."

22 okt, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


Jag höjde på ena ögonbrynet och satte mig sen i soffan igen och undvek Wius blick.

22 okt, 2013 21:29

1 2 3 ... 176 177 178 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.