Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Tror du du kan resa sig upp?"
22 okt, 2013 21:18
|
|
Borttagen
|
"Om du vill att jag svimmar igen, så ja"
Mumlade jag med ett flin.
22 okt, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
"Det är inget att skämta om." Sa jag bestämt.
"Snälla testa bara."
22 okt, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp.
"Vampyrer läker snabbare"
Mumlade jag och log igen.
22 okt, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
"Jag vet." Mumlade jag och såg på honom med ett litet leende.
22 okt, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
"Vampyrer har bra minne också"
22 okt, 2013 21:24
|
|
Borttagen
|
"Va? Jag vet...varför säger du så?"
22 okt, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
"Vad sa Juni"
Krävde jag att få veta igen.
22 okt, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
"Jaja...hon sa att vi passade bra ihop och sådär."
22 okt, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ena ögonbrynet och satte mig sen i soffan igen och undvek Wius blick.
22 okt, 2013 21:29
|
Du får inte svara på den här tråden.