Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
16 okt, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Båda två
16 okt, 2012 16:36 |
|
Irah
Elev |
16 okt, 2012 16:37 |
|
Disenchanted
Elev |
för 3 år sedan hade jag lätt sagt twilight men nu har jag blivit helt anti twilight, böckerna tycker jag är helt okej. Måste dock ändå se den sista filmen nu när den kommer. Jag väljer alltså Narnia!
16 okt, 2012 16:42 |
|
MizzNina
Elev |
Narnia.
Men det baserar jag på serien som gick på teve när jag var liten. Då jag inte sett, och inte har något intresse av att se filmerna som kommit ut på sista tiden. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 okt, 2012 16:48 |
|
ellisnoris
Elev |
16 okt, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Jag älskar den boken och allt med den. Den är mycket djupsinnig vilket twilight inte verkar vara. Jag kan inte sig för mycket om twilight för jag har inte läst den men den verkar inte alls lika bra. Narnia filmen däremot (Dem senaste) är inte så bra. Dem innehåller inte allt dem underbara som böckerna har. Men som svar säger jag ändå Narnia.
16 okt, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Narnia ofc!!!
16 okt, 2012 17:30 |
|
LittleButterfly
Elev |
16 okt, 2012 17:39 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Disenchanted: för 3 år sedan hade jag lätt sagt twilight men nu har jag blivit helt anti twilight, böckerna tycker jag är helt okej. Måste dock ändå se den sista filmen nu när den kommer. Jag väljer alltså Narnia! 100% this c: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 okt, 2012 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen