Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17674 17675 17676 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?

sanna1324567 Ja jo! Det gör jag..eller ja, jag dansar hemma och ibland flummar jag lite x) Men det orkar jag ju inte göra i flera timmar D: Och sen har jag ju ingen att dansa med här hemma, eller någon att visa upp det för...

4 sep, 2014 20:16

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?
Skrivet av Frivolt:
Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?
Skrivet av Frivolt:
Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?

Du kanske kan skriva? Eller hitta nya kattvideos att kolla på? XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

4 sep, 2014 20:17

Borttagen

Avatar


30 glosor tills imorgon -.-

4 sep, 2014 20:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?
Skrivet av Frivolt:
Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?
Skrivet av Frivolt:
Beben haha ja joo men blir bara irriterad för att jag har så dåligt med plats ;P
Men det gör jag ju ändå ;P Men kanske ngt..mer stillasittande?

Du kanske kan skriva? Eller hitta nya kattvideos att kolla på? XD


Haha mjaa är så dålig på att skriva xD Åh, kommer aldrig hitta nått haha xD
Mjaoo...kanske det ;P

4 sep, 2014 20:23

Solkatten
Elev

Avatar


Klockan är bara halv nio men tänker gå och lägga mig redan nu. Är sjukt trött.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 sep, 2014 20:28

Borttagen

Avatar


Kollar typ fyra gånger per dag om den senaste säsongen av Grey's Anatomy kommit på netflix.. Blir lika besviken varje gång

4 sep, 2014 20:37

Borttagen

Avatar

+1


Mina initialer är Erfa ^^ xD

4 sep, 2014 20:38

Borttagen

Avatar


Jag tittar på första avsnittet av Supernatural och jag är redan kär

4 sep, 2014 20:39

Beben
Elev

Avatar


Jag lyssnar på Amy Diamond.. Hur hände detta?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

4 sep, 2014 20:56

Hedwig96
Elev

Avatar


En kompis skulle armbåga till mej när vi gick mer för trappan för att säga nåt men i stället i misstag slog vi våra huvuden i varandra. Ja, vi hade lite sjukt i skallen efter det..

En stund senare frågade jag henne om hon faktiskt tyckte att hon var så smart att hon trodde vi slog två kloka huvuden ihop, då började hon förklara att våra hjärnceller flyttades över, så nu är hon lite, lite smartare medan jag blev mycket dummare..

Alltså när jag tänker på det betyder det liksom att hon var dum från början och förde över dumheten till mej, och jag var då smart alltså... haha

4 sep, 2014 20:58

1 2 3 ... 17674 17675 17676 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.