@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
4 sep, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
SEIKE är en helt underbar människa.
Och om 16 dagar så får jag (förhoppningsvis) träffa honom ♥♥♥ 4 sep, 2014 20:06 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vad jag längtar till helgen ugh ska bli så skönt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2014 20:08 |
|
Beben
Elev |
4 sep, 2014 20:09 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill hitta en hobby, som jag lixom..kan leva för eller vad man ska säga! En hobby som jag ja lixom kan fastna i och bara längta till att få hålla på med på dagarna D:
Men jag vet inte vad....Har redan prövat så mycket. Skulle vilja rita men jag kan inte och blir så arg för att jag inte kan och då tappar jag intresset, sy/sticka/virka osv är inte heller min grejj! Tappar intresset väldigt fort. Pyssla kan jag inte heller göra.... Baaah D: 4 sep, 2014 20:10 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vill hitta en hobby, som jag lixom..kan leva för eller vad man ska säga! En hobby som jag ja lixom kan fastna i och bara längta till att få hålla på med på dagarna D: Men jag vet inte vad....Har redan prövat så mycket. Skulle vilja rita men jag kan inte och blir så arg för att jag inte kan och då tappar jag intresset, sy/sticka/virka osv är inte heller min grejj! Tappar intresset väldigt fort. Pyssla kan jag inte heller göra.... Baaah D: Gillar du inte att dansa? För då är väl det en hobby 4 sep, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Men dansen, då? Jag vill hitta en hobby, som jag lixom..kan leva för eller vad man ska säga! En hobby som jag ja lixom kan fastna i och bara längta till att få hålla på med på dagarna D: Men jag vet inte vad....Har redan prövat så mycket. Skulle vilja rita men jag kan inte och blir så arg för att jag inte kan och då tappar jag intresset, sy/sticka/virka osv är inte heller min grejj! Tappar intresset väldigt fort. Pyssla kan jag inte heller göra.... Baaah D: 4 sep, 2014 20:11 |
|
Frivolt
Elev |
Beben sanna1324567
Alltså joo, den har jag ju 4 sep, 2014 20:13 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Beben sanna1324567 Alltså joo, den har jag ju Dansa hemma, det gör jag alltid 4 sep, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
Gör egna koreografier, öva på danserna, gör improviserade nummer ... det är jättekul! Jag och min kompis (också dansare) brukar alltid göra korta små koreografier till låtar vi tycker om!
4 sep, 2014 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen