@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Jag steg upp lite efter tre inatt och tänkte gå till skolan. Tog några minuter innan jag fattade vad klockan var.. Jag har oftast ingen aning om vad klockan är när jag vaknar på natten, även om jag har en digital klocka, med lysande siffror förstår jag mej inte på dem.. Brukar typ tänka att väckarklockan inte ringt och somna om Haha har hänt samma med mig! Vaknar typ kvart över tolv och tror klockan är 6 då jag ska upp. Den känslan när man inser vad klockan är. Både glad och förvirrad. xD En gång kollade jag inte ens på klockan och steg upp, var på väg att göra mig i ordning men då så kollade jag på klockan och gick och lade mig igen hahah. haha, har en gång för flera år sedan hänt att jag stigit upp och trott att den långa visaren var den korta och tvärt om (hade då inte en digital klocka), klätt på mig och skyndat till köket där jag sedan märkte att klockan var 02: 40 och inte 8:15, ja de var lite förvirrande, jag klädde om igen och gick o sova och ingen fick någonsin veta. Tur att jag inte hann väcka någon, jag trodde ju att alla försovit sig Inatt steg jag upp innan jag riktigt hade vaknat, vaknade först när jag gick genom rummet och kollade på min telefon..?? Vanligtvis brukar jag ligga kvar och undra var jag är och vad jag gör där, medan jag försöker avgöra vad de där lysande siffrorna betyder 4 sep, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fy fan ...... Läser mina gamla ff's .-. Den känslan när man ser/läser/hör något man gjort/skrivit/spelat för länge sedan 4 sep, 2014 18:20 |
|
Borttagen
|
Alltså ska skriva om kulturhantverk (i detta fallet så fick jag en kniv som är gjord av en same av pappa) och jag har ingen aning om vad jag ska skriva eller vad jag förväntas säga????? Blä
Sämsta uppgiften någonsin. (eller iaf sämsta arbetsbeskrivningen någonsin) (btw, kan någon citera/tagga/skicka uggla till mig??? Raderade ett oöppnat mejl och nu så lyser brevet rosa hela tiden och jag tror att jag fått ett mejl hela tiden fast jag inte har det ._.) 4 sep, 2014 18:38 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså ska skriva om kulturhantverk (i detta fallet så fick jag en kniv som är gjord av en same av pappa) och jag har ingen aning om vad jag ska skriva eller vad jag förväntas säga????? Blä Sämsta uppgiften någonsin. (eller iaf sämsta arbetsbeskrivningen någonsin) (btw, kan någon citera/tagga/skicka uggla till mig??? Raderade ett oöppnat mejl och nu så lyser brevet rosa hela tiden och jag tror att jag fått ett mejl hela tiden fast jag inte har det ._.) sådär c: that's all I got to say 4 sep, 2014 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Tack, tack! Skrivet av Borttagen: Alltså ska skriva om kulturhantverk (i detta fallet så fick jag en kniv som är gjord av en same av pappa) och jag har ingen aning om vad jag ska skriva eller vad jag förväntas säga????? Blä Sämsta uppgiften någonsin. (eller iaf sämsta arbetsbeskrivningen någonsin) (btw, kan någon citera/tagga/skicka uggla till mig??? Raderade ett oöppnat mejl och nu så lyser brevet rosa hela tiden och jag tror att jag fått ett mejl hela tiden fast jag inte har det ._.) sådär c: 4 sep, 2014 18:59 |
|
Borttagen
|
Aaron Olivo följer mig på twitter x_x
4 sep, 2014 19:20 |
|
Frivolt
Elev |
Har sett två avsnitt av Game of Thrones nu! Visst är jag duktig?
4 sep, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Åh, är den bra? :3Har sett två avsnitt av Game of Thrones nu! Visst är jag duktig? 4 sep, 2014 19:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åh, är den bra? :3 Har sett två avsnitt av Game of Thrones nu! Visst är jag duktig? Ja, alltså hittills är den faktiskt jäkligt bra 4 sep, 2014 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: En massa kändisar gillar mina bilder Är det på Instagram eller vart kan man se dina bilder? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2014 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen