@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade klockan fem imorse av att min poster ramlade ner över mig ._.
4 sep, 2014 16:26 |
|
Klaestron
Elev |
Mina blogginlägg brukar bli ganska korta eftersom jag skriver dem via mobilen. Nu har jag fått tummen ur och dikterat ett inlägg på datorn så att folk kan lära känna mig bättre!
http://klaestron.blogg.se/
4 sep, 2014 16:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag steg upp lite efter tre inatt och tänkte gå till skolan. Tog några minuter innan jag fattade vad klockan var.. Jag har oftast ingen aning om vad klockan är när jag vaknar på natten, även om jag har en digital klocka, med lysande siffror förstår jag mej inte på dem.. Brukar typ tänka att väckarklockan inte ringt och somna om Haha har hänt samma med mig! Vaknar typ kvart över tolv och tror klockan är 6 då jag ska upp. Den känslan när man inser vad klockan är. Både glad och förvirrad. xD En gång kollade jag inte ens på klockan och steg upp, var på väg att göra mig i ordning men då så kollade jag på klockan och gick och lade mig igen hahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
min drake har dött och här kommer en Minnesruna för den :'( :'( :'(
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 sep, 2014 17:35
Detta inlägg ändrades senast 2014-09- 8 kl. 11:15
|
|
Borttagen
|
Ska på hockey ikväll, Färjestad BK - ZSC Zürich
4 sep, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
En massa kändisar gillar mina bilder
4 sep, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Fy fan ...... Läser mina gamla ff's .-.
4 sep, 2014 18:06 |
|
Hapo
Elev |
Min favorithund i hela världen avlivades för en vecka sedan... Jag kommer sakna henne så sjukt mycket, och nu ligger jag här i min systers rum, lyssnar på sorglig musik och gråter.
Hon var seriöst den finaste jag visste. Jag ska passa resten av hennes mattes hundar på söndag, och jag har ingen aning om hur det kommer vara utan henne. Jag älskade henne. Så himla mycket. 4 sep, 2014 18:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hapo: Min favorithund i hela världen avlivades för en vecka sedan... Jag kommer sakna henne så sjukt mycket, och nu ligger jag här i min systers rum, lyssnar på sorglig musik och gråter. Hon var seriöst den finaste jag visste. Jag ska passa resten av hennes mattes hundar på söndag, och jag har ingen aning om hur det kommer vara utan henne. Jag älskade henne. Så himla mycket. Åh, jag beklagar verkligen!
4 sep, 2014 18:14 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Hapo: Min favorithund i hela världen avlivades för en vecka sedan... Jag kommer sakna henne så sjukt mycket, och nu ligger jag här i min systers rum, lyssnar på sorglig musik och gråter. Hon var seriöst den finaste jag visste. Jag ska passa resten av hennes mattes hundar på söndag, och jag har ingen aning om hur det kommer vara utan henne. Jag älskade henne. Så himla mycket. Åh, jag beklagar verkligen! Tack så mycket! Du förstår inte hur glad jag blev när jag läste det där, trots att jag började gråta ännu mer... 4 sep, 2014 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen