@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Övervann min ångest idag. Så duktig du är :* ♥ Hejja dig!! Nu väntar jag bara på svar från kommunen om jag får komma in på intervju eller inte sen blir det förhoppningsvis jobb! :* Jag med haha :3 Ska tydligen gå på the exhibition på söndag igen, en polare tar med mig, idag är en bra dag! ♥ Åh, hoppas hoppas! Håller tummarna för dig :*
4 sep, 2014 13:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Övervann min ångest idag. Så duktig du är :* ♥ Hejja dig!! Nu väntar jag bara på svar från kommunen om jag får komma in på intervju eller inte sen blir det förhoppningsvis jobb! :* Jag med haha :3 Ska tydligen gå på the exhibition på söndag igen, en polare tar med mig, idag är en bra dag! ♥ Åh, hoppas hoppas! Håller tummarna för dig :* ♥ ÅÅÅÅH! Men fuuuuuusk :O Jag vill också D: 4 sep, 2014 13:17 |
|
Klaestron
Elev |
FrivoltJerry ville inte gå ensam "det blir roligare om du är med, jag kan betala!" så jag tackar inte nej direkt
4 sep, 2014 13:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: FrivoltJerry ville inte gå ensam "det blir roligare om du är med, jag kan betala!" så jag tackar inte nej direkt -.-!!! Jag vill oxå ha en sån kompis ;O pefdmäseronj! Och bo närmare..... 4 sep, 2014 13:22 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: FrivoltJerry ville inte gå ensam "det blir roligare om du är med, jag kan betala!" så jag tackar inte nej direkt -.-!!! Jag vill oxå ha en sån kompis ;O pefdmäseronj! Och bo närmare..... Haha han och jag satt och försökte komma på bra harry potter - raggningsrepliker senast han var här. Han är lite som en bror för mig, awesome and stuff! Bara flytta hit!
4 sep, 2014 13:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: FrivoltJerry ville inte gå ensam "det blir roligare om du är med, jag kan betala!" så jag tackar inte nej direkt -.-!!! Jag vill oxå ha en sån kompis ;O pefdmäseronj! Och bo närmare..... Haha han och jag satt och försökte komma på bra harry potter - raggningsrepliker senast han var här. Han är lite som en bror för mig, awesome and stuff! Bara flytta hit! Ooooh okeej xD Ja, då kan du ju köra den på mig sen Ååååh så mysigt hahah ;D I will! Ska ju bosätta mig på din säng! 4 sep, 2014 13:28 |
|
Klaestron
Elev |
Frivolt du är så välkommen då att bo i min säng
På tal om hallon så kommer ett företag hem till mig ikväll för att visa hur deras 30 000kr dammsugare fungerar genom att rengöra vår ryamatta i vardagsrummet. Undrar vem man ska tipsa om efter de varit här? Vem vill ha en rengjord säng, matta eller soffa helt gratis?
4 sep, 2014 14:00 |
|
Beben
Elev |
Blää, har gympa imorgon.. Har inte varit med under skolan och inte tränat på sommarlovet, det här ska bli intressant
4 sep, 2014 15:10 |
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 sep, 2014 16:00
Detta inlägg ändrades senast 2014-10-23 kl. 21:06
|
|
Hedwig96
Elev |
Jag steg upp lite efter tre inatt och tänkte gå till skolan. Tog några minuter innan jag fattade vad klockan var..
Jag har oftast ingen aning om vad klockan är när jag vaknar på natten, även om jag har en digital klocka, med lysande siffror förstår jag mej inte på dem.. Brukar typ tänka att väckarklockan inte ringt och somna om 4 sep, 2014 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen