@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åååh, vad jag längtar till söndag. ;-;
Klockan 10.58, den 7 september, sitter jag på tåget påväg mot Almispalmis. Kommer fram klockan 11.02. Längtaaaar *-* 4 sep, 2014 06:29 |
|
potterflicka
Elev |
Var på världens tråkigaste utbildning igår.
4 sep, 2014 07:38 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha prov/förhör-thingy på NO och spanska idag. Wäääh D:
4 sep, 2014 07:48 |
|
Borttagen
|
Jag ska se på The Fault In Our Stars/Förr Eller Senare Exploderar Jag imorgon! So exited!
4 sep, 2014 08:07 |
|
Solkatten
Elev |
Gud vad jag kände mig stressad på morgonen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2014 08:25 |
|
Borttagen
|
Vilken underbart vacker och fridfull morgon det var idag. *lycklig*
![]() 4 sep, 2014 08:52 |
|
Borttagen
|
Igår skickade jag en teckning jag gjort till mitt favoritband (porträtt av dem) och idag fick jag svar från sångaren som tycker den är jättefin! Och han hade gått in på min hemsida och tittat på mina andra bilder och han känner samma känslor av att titta på mina bilder som jag får av att lyssna på hans band.
Är lycklig nu! 4 sep, 2014 09:05 |
|
Siriusis
Elev |
Har rast och sen ska jag ha engelska, sen lunch så jag kan dricka mig mätt ♥
Hai 4 sep, 2014 10:49 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Siriusis: Har rast och sen ska jag ha engelska, sen lunch så jag kan dricka mig mätt ♥ How about food?
4 sep, 2014 10:57 |
|
Fellrendión
Elev |
4 sep, 2014 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen