@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har pluggat hela dagen lång fram tills nu. Hoppas det är till nån nytta nu också
3 sep, 2014 22:58 |
|
Beben
Elev |
3 sep, 2014 22:58 |
|
cirklar
Elev |
3 sep, 2014 23:18 |
|
Klaestron
Elev |
3 sep, 2014 23:19 |
|
Beben
Elev |
3 sep, 2014 23:19 |
|
Klaestron
Elev |
![]() Fick kramas ungefär såhär idag med en person som bara funnits i mitt liv i fem år. But OH IT WAS GLORIOUS! Hopp-kramar är underskattade, även om jag själv enbart kommer över dem via min bästis Julius. (Vi var nog inte lika graciösa som gif'en men ändå!)
3 sep, 2014 23:28 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Klaestron: ![]() Fick kramas ungefär såhär idag med en person som bara funnits i mitt liv i fem år. But OH IT WAS GLORIOUS! Hopp-kramar är underskattade, även om jag själv enbart kommer över dem via min bästis Julius. (Vi var nog inte lika graciösa som gif'en men ändå!) Jag skulle hopp-krama min kompis (vilket jag gör med alla) och hon skulle hopp-krama mig, utan att jag visste om det. Och det slutade med att jag skrek för att hon skrämde mig xD 3 sep, 2014 23:30 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Klaestron: ![]() Fick kramas ungefär såhär idag med en person som bara funnits i mitt liv i fem år. But OH IT WAS GLORIOUS! Hopp-kramar är underskattade, även om jag själv enbart kommer över dem via min bästis Julius. (Vi var nog inte lika graciösa som gif'en men ändå!) Jag skulle hopp-krama min kompis (vilket jag gör med alla) och hon skulle hopp-krama mig, utan att jag visste om det. Och det slutade med att jag skrek för att hon skrämde mig xD Haha jag såg ju att Julle böjde sig lite vilket betyder att han är beredd
3 sep, 2014 23:32 |
|
Borttagen
|
Nollning ikv. Ut på krogen. Kommer till kön 21.40. Klockan 22.30 ger jag upp i att köa eftersom jag håller på att kissa på mig. Cyklar hem (efter en skogsvistelse). Nu 23.30 kommer de andra in. Värt att fara hem alltså ^^
3 sep, 2014 23:32 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag se Dracula från 1931! :3
4 sep, 2014 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen