@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Jag har typ inte tränat någonting under sommarlovet ... är stelare än jag någonsin varit sedan jag började dansa (när jag var fyra)Sanna1324567 - Aw :c Alltså jag har typ stretchat under sommarlovet så jag är inte riktigt lika ovig som jag var innan, så jag är inte den allra ovigaste längre, men en av dem xc Det känns ju ... bra ... 3 sep, 2014 19:49 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag har typ inte tränat någonting under sommarlovet ... är stelare än jag någonsin varit sedan jag började dansa (när jag var fyra)Sanna1324567 - Aw :c Alltså jag har typ stretchat under sommarlovet så jag är inte riktigt lika ovig som jag var innan, så jag är inte den allra ovigaste längre, men en av dem xc Det känns ju ... bra ... Åhh, hatar den känslan ;cc ;;
3 sep, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Jag med Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag har typ inte tränat någonting under sommarlovet ... är stelare än jag någonsin varit sedan jag började dansa (när jag var fyra)Sanna1324567 - Aw :c Alltså jag har typ stretchat under sommarlovet så jag är inte riktigt lika ovig som jag var innan, så jag är inte den allra ovigaste längre, men en av dem xc Det känns ju ... bra ... Åhh, hatar den känslan ;cc 3 sep, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
Min ena lilla vovve (=mina föräldrars) är sjuk och jag bor så långt bort
Skickade just ett läskigt mail till mitt favoritband. Jag har skickat ännu läskigare brev till mina ännu större idoler förr och det fick jag jättemycket bekräftelse och uppskattning för. Så jag borde inte vara så nervös nu. Men det är jag... 3 sep, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Fick hem mina beställda Bassbuds-hörlurar idag. Älskar de *-*
3 sep, 2014 20:28 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Nu har jag pluggat lite. Känner mig extremt duktig!
Vill faktiskt ut och jogga lite, men det blev för sent :s
3 sep, 2014 20:29 |
|
Solkatten
Elev |
Gjorde rent min plattång idag. Det behövdes. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 sep, 2014 20:30 |
|
yerAwizardThea
Elev |
3 sep, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Ska börja cykla iväg till dansen om typ 50 minuer! I think I'm gonna die (inte att cykla dit alltså, utan att dansa) såatteeee..... Om jag inte loggar in på ett tag så vet ni vars jag finns - på bårhuset! Klarade du dig utan att plinga som en galning? Det kanske bara är norrköpingsborna som är så... 3 sep, 2014 20:53 |
|
Syrup
Elev |
3 sep, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen