@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varför känner jag mig som en mentalpatient när jag cyklar på Norra Promenaden?
3 sep, 2014 18:13 |
|
Frivolt
Elev |
Ska börja cykla iväg till dansen om typ 50 minuer! I think I'm gonna die (inte att cykla dit alltså, utan att dansa) såatteeee.....
Om jag inte loggar in på ett tag så vet ni vars jag finns - på bårhuset! 3 sep, 2014 18:18 |
|
Beben
Elev |
3 sep, 2014 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Grattis Gissa vem som har namnsdag idag!!?? (Tack pappa xD) 3 sep, 2014 19:04 |
|
Beben
Elev |
3 sep, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag har muskelvärk i hela kroppen efter att ha tränat i typ en halv timme igår ._. Jag borde kanske börja träna lite oftare xD
3 sep, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag fick träningsvärk efter idrotten förra veckan ._. OCH efter dansen förra veckanJag har muskelvärk i hela kroppen efter att ha tränat i typ en halv timme igår ._. Jag borde kanske börja träna lite oftare xD ... alltså jag börjar tro att min en termins-paus från dansen inte var bra Nu är jag så jäkla ovig 3 sep, 2014 19:25 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag fick träningsvärk efter idrotten förra veckan ._. OCH efter dansen förra veckanJag har muskelvärk i hela kroppen efter att ha tränat i typ en halv timme igår ._. Jag borde kanske börja träna lite oftare xD ... alltså jag börjar tro att min en termins-paus från dansen inte var bra Nu är jag så jäkla ovig Gissa vem som är ovigast i sin dansgrupp...? Rätt, JAG ._. ;;
3 sep, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Aw Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag fick träningsvärk efter idrotten förra veckan ._. OCH efter dansen förra veckanJag har muskelvärk i hela kroppen efter att ha tränat i typ en halv timme igår ._. Jag borde kanske börja träna lite oftare xD ... alltså jag börjar tro att min en termins-paus från dansen inte var bra Nu är jag så jäkla ovig Gissa vem som är ovigast i sin dansgrupp...? Rätt, JAG ._. Jag brukade vara vigast ... nu är jag inte det längre hahah D: 3 sep, 2014 19:44 |
|
lumos1
Elev |
Sanna1324567 - Aw :c
Alltså jag har typ stretchat under sommarlovet så jag är inte riktigt lika ovig som jag var innan, så jag är inte den allra ovigaste längre, men en av dem xc ;;
3 sep, 2014 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen