Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17662 17663 17664 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Önskar jag tyckte om frukost =(
istället så får det bli strimlad bacon, snabbmakaroner, ketchup, parmesan o färsk timjan xD


=) - just like themarauder

3 sep, 2014 09:11

Hapo
Elev

Avatar


Hur får man tag på någons kik utan att fråga den eller någon annan om den?

3 sep, 2014 09:44

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Hur får man tag på någons kik utan att fråga den eller någon annan om den?

Man stalkar de på social media ;'

that's all I got to say

3 sep, 2014 09:50

Borttagen

Avatar


Ska göra ett collage om någon entreprenör. Valde Walt Disney.
Men har absolut ingen inspiration just nu...

3 sep, 2014 10:14

Borttagen

Avatar


"Jag har kommit ganska långt!"
Ja, för att du kopierade allt från Wikipedia, ja : )))))))))))

-------------

Nu har vi lunchrast. Jag ska gå ut nu. Trevligt, trevligt.

3 sep, 2014 12:34

Solkatten
Elev

Avatar


Bussen går 13:08 och jag slutar 14:00. Först en timmes väntan på bussen i skolan, sedan en timme buss hem. Slutar redan klockan två men kommer ändå inte hem förrän runt fyra. -.-

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 sep, 2014 12:46

Frivolt
Elev

Avatar


NU! Äntligen funkar mugglis igen :'D

3 sep, 2014 15:02

LIA15
Elev

Avatar


GAHH. Jag tycker inte om att ha huvudvärk på lektioner. Nu är jag hemma iallafall.
Och ella10d är frisk. :'D

3 sep, 2014 15:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
Sannaaa jag kan inte sluta stirra på din forumsignatur, Spiderman is brainwashing me o.o

hahahah you're welcome

om du tar och lyssnar på musik så blir det ännu bättre. av någon anledning så dansar han i takt till allting xD



Nu fick ni mig till att göra detsamma, kolla på spiderman samtidigt som jag lyssnar på musik (just nu lyssnar jag på Beenie Man - My life so happy)...Och det blir jätttekul xD Kommer inte kunna sluta nu xD Baaaah!!!

blame sannaaa xD


haha jaaa! Hennes fel alltihop xD Eller nästan, ditt fel också litegrann

hahahah sorry not sorry

3 sep, 2014 16:28

Hapo
Elev

Avatar


Jag - som alltid brukar ha så många åsikter och ska tycka om allt - ska nu skriva en debattartikel, och har ingen aning om vad jag ska skriva om. Eller, jag har massor av idéer, men det känns som om ingen duger. Det här skulle ju vara min dröm. Vad är mitt liv ens

3 sep, 2014 16:43

1 2 3 ... 17662 17663 17664 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.