Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17660 17661 17662 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
yerAwizardThea - Jag måste faktiskt erkänna att norra Sverige lockar en hel del.. Mer och mer på sistone, faktiskt. Hav, mycket skog och många småsjöar.. Det låter så sagolikt!
Det är riktigt mysigt här! Annat än i Stockholm där det är hektiskt hela tiden så är det här ganska lugnt och man kan ta sig tiden att gå ut på promenader i skogen. Som jag och min kompis ofta gör :3


Hurdana är skogarna? är det övervägande barrskog? Skum fråga kanske, men jag tror jag kommer sakna lövskogarna en del om vi flyttar härifrån.
Ja mest barr. Men ibland så finns det mycket asp och björk. Men oftast gran och så. Älskar skogarna i södra Sverige, de är mycket mer sagolika. Men jag älskar att här brukat man hitta massor av coola saker, vackra platser och mer som ibland är orörda.


Orörd natur är det vackraste jag vet.. Så i det här fallet tror jag att jag kan ha överseende med barren!

2 sep, 2014 22:42

Fellrendión
Elev

Avatar


yerAwizardThea: Åh, jag önskar att jag bodde där. >_<
I alla fall där jag bor har jag haft väldigt svårt att hitta orörda skogar utan jag har mest bara hittat väldigt små ställen vid sidan av någon åker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 sep, 2014 22:43

Boba
Elev

Avatar


Då har man provat på bågskytte i sisådär en timma. Det var faktiskt riktigt roligt!

2 sep, 2014 22:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!


Har du också tjuvstalkat henne?


Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 sep, 2014 22:45

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!


Har du också tjuvstalkat henne?


Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha


Hhahhaaha jaaa xD Iofs kanske inte så konstigt då ni typ bor i samma stad
Kajsa Hakefjord! Jag känner hennes syster, Jonna (vi har gått på samma folkhögskola och umgicks en del under det året )

2 sep, 2014 22:47

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!


Har du också tjuvstalkat henne?


Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha


Hhahhaaha jaaa xD Iofs kanske inte så konstigt då ni typ bor i samma stad
Kajsa Hakefjord! Jag känner hennes syster, Jonna (vi har gått på samma folkhögskola och umgicks en del under det året )


HAHAHA MEN STÖRT! Trodde du skulle nämna någon som jag är bekant med/har hängt med då och då. Jag och Kajsa är riktigt goa vänner och har hängt sedan sommaren 2010 och Osten Götheborg ;D

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 sep, 2014 22:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland!


Har du också tjuvstalkat henne?


Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha


Hhahhaaha jaaa xD Iofs kanske inte så konstigt då ni typ bor i samma stad
Kajsa Hakefjord! Jag känner hennes syster, Jonna (vi har gått på samma folkhögskola och umgicks en del under det året )


HAHAHA MEN STÖRT! Trodde du skulle nämna någon som jag är bekant med/har hängt med då och då. Jag och Kajsa är riktigt goa vänner och har hängt sedan sommaren 2010 och Osten Götheborg ;D


HAHHA OMG! Coooolt Verkligen, sjukt coolt! Världen är då bra liten ibland!
Oooh, se därja! Nice du Härligt!

2 sep, 2014 22:51

Borttagen

Avatar


Jag tog en kvällspromenad ikväll. Bor i en liten småstad utanför Lund och det är så skönt att ta kvällspromenader här. Då kan Anders och Måns* och fan och hans moster säga vad de vill!!! Det är jätteskönt att bo här! Så det så!!

* ja, t o m mina största idoler ever har klagat över mitt val av boplats >_> men jag älskar dom ändå ♥

2 sep, 2014 22:55

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 sep, 2014 23:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar )
Japp, det gör jag xD


Du kan ge mig hälften? Nä just kidding (or not ).
Tycker du ska typ...baka en tårta Och bjuda mig Eller baka två och bjuda oss när vi har DW kväll
Eller typ, skriva värsta coola tack-inlägget o typ tacka mig mest

2 sep, 2014 23:49

1 2 3 ... 17660 17661 17662 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.