@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Ja mest barr. Men ibland så finns det mycket asp och björk. Men oftast gran och så. Älskar skogarna i södra Sverige, de är mycket mer sagolika. Men jag älskar att här brukat man hitta massor av coola saker, vackra platser och mer som ibland är orörda. Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Det är riktigt mysigt här! Annat än i Stockholm där det är hektiskt hela tiden så är det här ganska lugnt och man kan ta sig tiden att gå ut på promenader i skogen. Som jag och min kompis ofta gör :3 yerAwizardThea - Jag måste faktiskt erkänna att norra Sverige lockar en hel del.. Mer och mer på sistone, faktiskt. Hav, mycket skog och många småsjöar.. Det låter så sagolikt! Hurdana är skogarna? är det övervägande barrskog? Skum fråga kanske, men jag tror jag kommer sakna lövskogarna en del om vi flyttar härifrån. Orörd natur är det vackraste jag vet.. Så i det här fallet tror jag att jag kan ha överseende med barren! 2 sep, 2014 22:42 |
|
Fellrendión
Elev |
yerAwizardThea: Åh, jag önskar att jag bodde där. >_<
I alla fall där jag bor har jag haft väldigt svårt att hitta orörda skogar utan jag har mest bara hittat väldigt små ställen vid sidan av någon åker.
2 sep, 2014 22:43 |
|
Boba
Elev |
Då har man provat på bågskytte i sisådär en timma. Det var faktiskt riktigt roligt!
2 sep, 2014 22:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 sep, 2014 22:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha Hhahhaaha jaaa xD Iofs kanske inte så konstigt då ni typ bor i samma stad Kajsa Hakefjord! Jag känner hennes syster, Jonna 2 sep, 2014 22:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha Hhahhaaha jaaa xD Iofs kanske inte så konstigt då ni typ bor i samma stad Kajsa Hakefjord! Jag känner hennes syster, Jonna HAHAHA MEN STÖRT! Trodde du skulle nämna någon som jag är bekant med/har hängt med då och då. Jag och Kajsa är riktigt goa vänner och har hängt sedan sommaren 2010 och Osten Götheborg ;D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 sep, 2014 22:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Men vaaaa?!?!?! HAHAHAHA VAA??!?!?! vem? Hahahaha Hhahhaaha jaaa xD Iofs kanske inte så konstigt då ni typ bor i samma stad Kajsa Hakefjord! Jag känner hennes syster, Jonna HAHAHA MEN STÖRT! Trodde du skulle nämna någon som jag är bekant med/har hängt med då och då. Jag och Kajsa är riktigt goa vänner och har hängt sedan sommaren 2010 och Osten Götheborg ;D HAHHA OMG! Coooolt Oooh, se därja! Nice du 2 sep, 2014 22:51 |
|
Borttagen
|
Jag tog en kvällspromenad ikväll. Bor i en liten småstad utanför Lund och det är så skönt att ta kvällspromenader här. Då kan Anders och Måns* och fan och hans moster säga vad de vill!!! Det är jätteskönt att bo här! Så det så!!
* ja, t o m mina största idoler ever har klagat över mitt val av boplats >_> men jag älskar dom ändå ♥ 2 sep, 2014 22:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar
Japp, det gör jag xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 sep, 2014 23:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Funderar på hur jag ska fira fyrsiffrigt forumbetyg, när jag får det (om 45 tummar Japp, det gör jag xD Du kan ge mig hälften? Tycker du ska typ...baka en tårta Eller typ, skriva värsta coola tack-inlägget o typ tacka mig mest 2 sep, 2014 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen