@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Vill sova men ändå inte!
Vill börja om högstadiet, fast med samma kunskap som jag har idag! fatta vad alla läxor och prov skulle vara lätta då? Hade ju säääkert fått MVG på ALLT 2 sep, 2014 22:17 |
|
Beben
Elev |
Jag hatar att behöva gå igenom nyheter för samma läxa varje vecka, usch, hatar det som händer ute i värlen (och i Sverige)..
2 sep, 2014 22:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
2 sep, 2014 22:24 |
|
Frivolt
Elev |
Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD
Tänkasigvadvärldenärlitenibland! 2 sep, 2014 22:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 sep, 2014 22:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Hahah! ofc 2 sep, 2014 22:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Hahah! ofc 1. Slytherin 2. Korta mugglisnamn 3. Grönt 4. Facebook "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 sep, 2014 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Det är riktigt mysigt här! Annat än i Stockholm där det är hektiskt hela tiden så är det här ganska lugnt och man kan ta sig tiden att gå ut på promenader i skogen. Som jag och min kompis ofta gör :3 yerAwizardThea - Jag måste faktiskt erkänna att norra Sverige lockar en hel del.. Mer och mer på sistone, faktiskt. Hav, mycket skog och många småsjöar.. Det låter så sagolikt! Hurdana är skogarna? är det övervägande barrskog? Skum fråga kanske, men jag tror jag kommer sakna lövskogarna en del om vi flyttar härifrån. 2 sep, 2014 22:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Upptäckte just att Kintsugi är vän på fb med min kompis/bekants syster xD Tänkasigvadvärldenärlitenibland! Har du också tjuvstalkat henne? Hahah! ofc 1. Slytherin 2. Korta mugglisnamn 3. Grönt 4. Facebook hahaah 2 sep, 2014 22:32 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja mest barr. Men ibland så finns det mycket asp och björk. Men oftast gran och så. Älskar skogarna i södra Sverige, de är mycket mer sagolika. Men jag älskar att här brukat man hitta massor av coola saker, vackra platser och mer som ibland är orörda. Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Det är riktigt mysigt här! Annat än i Stockholm där det är hektiskt hela tiden så är det här ganska lugnt och man kan ta sig tiden att gå ut på promenader i skogen. Som jag och min kompis ofta gör :3 yerAwizardThea - Jag måste faktiskt erkänna att norra Sverige lockar en hel del.. Mer och mer på sistone, faktiskt. Hav, mycket skog och många småsjöar.. Det låter så sagolikt! Hurdana är skogarna? är det övervägande barrskog? Skum fråga kanske, men jag tror jag kommer sakna lövskogarna en del om vi flyttar härifrån.
2 sep, 2014 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen