@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken tur, men jag suger på allt man behöver anstränga sig i xDSkrivet av Beben: Man lär sig snabbt, tro mig Skrivet av Borttagen: Asså gud, haha xD Bara ni inte är typ elitgrupp eller något xD Jaaaa!! ♥ Du kommer älska det, både att fäktas och flörta med snyggingar, GAHAHHAHAHAHMAWAHAHAHA. 2 sep, 2014 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Man behöver bara vara modig och ha bra balans ^^ Och såklart kunna lite franska, men det är lätt, orden är nästan som på svenska Skrivet av Borttagen: Vilken tur, men jag suger på allt man behöver anstränga sig i xD Skrivet av Beben: Man lär sig snabbt, tro mig Skrivet av Borttagen: Asså gud, haha xD Bara ni inte är typ elitgrupp eller något xD Jaaaa!! ♥ Du kommer älska det, både att fäktas och flörta med snyggingar, GAHAHHAHAHAHMAWAHAHAHA. 2 sep, 2014 21:59 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: 2/3 då Skrivet av Beben: Man behöver bara vara modig och ha bra balans ^^ Och såklart kunna lite franska, men det är lätt, orden är nästan som på svenska Skrivet av Borttagen: Vilken tur, men jag suger på allt man behöver anstränga sig i xD Skrivet av Beben: Man lär sig snabbt, tro mig Skrivet av Borttagen: Asså gud, haha xD Bara ni inte är typ elitgrupp eller något xD Jaaaa!! ♥ Du kommer älska det, både att fäktas och flörta med snyggingar, GAHAHHAHAHAHMAWAHAHAHA. 2 sep, 2014 22:00 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Sannaaa jag kan inte sluta stirra på din forumsignatur, Spiderman is brainwashing me o.o hahahah you're welcome om du tar och lyssnar på musik så blir det ännu bättre. av någon anledning så dansar han i takt till allting xD Nu fick ni mig till att göra detsamma, kolla på spiderman samtidigt som jag lyssnar på musik (just nu lyssnar jag på Beenie Man - My life so happy)...Och det blir jätttekul xD Kommer inte kunna sluta nu xD Baaaah!!! blame sannaaa xD that's all I got to say 2 sep, 2014 22:00 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Godnatt världen *dramatiskt vinkande*
(okej det här med att ta en paus från mugglis funkade inte. I'm back!)
2 sep, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Hahaha, försök hitta en gul lägenhet först, sedan följer du någon med grönt hår Skrivet av Borttagen: 2/3 då Skrivet av Beben: Man behöver bara vara modig och ha bra balans ^^ Och såklart kunna lite franska, men det är lätt, orden är nästan som på svenska Skrivet av Borttagen: Vilken tur, men jag suger på allt man behöver anstränga sig i xD Skrivet av Beben: Man lär sig snabbt, tro mig Skrivet av Borttagen: Asså gud, haha xD Bara ni inte är typ elitgrupp eller något xD Jaaaa!! ♥ Du kommer älska det, både att fäktas och flörta med snyggingar, GAHAHHAHAHAHMAWAHAHAHA. 2 sep, 2014 22:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kola: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Sannaaa jag kan inte sluta stirra på din forumsignatur, Spiderman is brainwashing me o.o hahahah you're welcome om du tar och lyssnar på musik så blir det ännu bättre. av någon anledning så dansar han i takt till allting xD Nu fick ni mig till att göra detsamma, kolla på spiderman samtidigt som jag lyssnar på musik (just nu lyssnar jag på Beenie Man - My life so happy)...Och det blir jätttekul xD Kommer inte kunna sluta nu xD Baaaah!!! blame sannaaa xD haha jaaa! Hennes fel alltihop xD Eller nästan, ditt fel också litegrann 2 sep, 2014 22:03 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yep Skrivet av Beben: Hahaha, försök hitta en gul lägenhet först, sedan följer du någon med grönt hår Skrivet av Borttagen: 2/3 då Skrivet av Beben: Man behöver bara vara modig och ha bra balans ^^ Och såklart kunna lite franska, men det är lätt, orden är nästan som på svenska Skrivet av Borttagen: Vilken tur, men jag suger på allt man behöver anstränga sig i xD Skrivet av Beben: Man lär sig snabbt, tro mig Skrivet av Borttagen: Asså gud, haha xD Bara ni inte är typ elitgrupp eller något xD Jaaaa!! ♥ Du kommer älska det, både att fäktas och flörta med snyggingar, GAHAHHAHAHAHMAWAHAHAHA. 2 sep, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
Har fortfarande lite engelska kvar att göra >.<
2 sep, 2014 22:12 |
|
Fellrendión
Elev |
2 sep, 2014 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen