@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Vet någon om Nikon D3100 är en bra kamera för en "nybörjare"?
Kan man fota stjärnhimlen med den, dvs med bra fokus och skärpa? c: ♥
2 sep, 2014 19:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Felix rappar om Gustav Vasa :3
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 sep, 2014 19:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Summerar min dag innan jag måste kolla till middagen som kokar; Chatta med Frivolt, frukost i sängen, Chatta ännu mer med Frivolt, se på film, spela, chatta med Frivolt hahaha omg! Jaa, ofc Hahah! Typ så har min dag oxå sett ut xD Förutom frukost på sängen....Men ändå! Typ samma Du har inte stört alls, har ju svarat när jag kunnat :3 Naaw! Ja, tänkte mer störa som en bra sak 2 sep, 2014 19:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Summerar min dag innan jag måste kolla till middagen som kokar; Chatta med Frivolt, frukost i sängen, Chatta ännu mer med Frivolt, se på film, spela, chatta med Frivolt hahaha omg! Jaa, ofc Hahah! Typ så har min dag oxå sett ut xD Förutom frukost på sängen....Men ändå! Typ samma Du har inte stört alls, har ju svarat när jag kunnat :3 Naaw! Ja, tänkte mer störa som en bra sak Klart du gör, du hörde av dig över huvud taget! :3
2 sep, 2014 19:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Summerar min dag innan jag måste kolla till middagen som kokar; Chatta med Frivolt, frukost i sängen, Chatta ännu mer med Frivolt, se på film, spela, chatta med Frivolt hahaha omg! Jaa, ofc Hahah! Typ så har min dag oxå sett ut xD Förutom frukost på sängen....Men ändå! Typ samma Du har inte stört alls, har ju svarat när jag kunnat :3 Naaw! Ja, tänkte mer störa som en bra sak Klart du gör, du hörde av dig över huvud taget! :3 hah ^^ Precis, jag gör bra dagar Nämen you made my day too 2 sep, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Vet någon om Nikon D3100 är en bra kamera för en "nybörjare"? Kan man fota stjärnhimlen med den, dvs med bra fokus och skärpa? c: ♥ Har hört av jättemånga att det är en jättebra kamera! De har även haft den kameran en längre tid, så när du blir bättre så kan du fortsätta använda den ^-^ det där med stjärnhimmel vet jag dock ej xD 2 sep, 2014 20:03 |
|
Frivolt
Elev |
Om någon skriver en konstig fråga kan man ju alltid posta den här låten
2 sep, 2014 20:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är riktigt mysigt här! Annat än i Stockholm där det är hektiskt hela tiden så är det här ganska lugnt och man kan ta sig tiden att gå ut på promenader i skogen. Som jag och min kompis ofta gör :3yerAwizardThea - Jag måste faktiskt erkänna att norra Sverige lockar en hel del.. Mer och mer på sistone, faktiskt. Hav, mycket skog och många småsjöar.. Det låter så sagolikt!
2 sep, 2014 20:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Alltså Japan ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 sep, 2014 20:34 |
|
Ginny00
Elev |
2 sep, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen