@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! that's all I got to say 2 sep, 2014 18:48 |
|
Kim Potter
Elev |
2 sep, 2014 18:52 |
|
cikki
Elev |
Jaa :c
2 sep, 2014 19:05 |
|
Klaestron
Elev |
2 sep, 2014 19:06 |
|
cikki
Elev |
Idag var inte en så bra dag fram till matten. Inte för att jag älskar matte.
Utan för att läraren råkade kalla mig Hermione. xD 2 sep, 2014 19:10
Detta inlägg ändrades senast 2014-09- 2 kl. 22:33
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Sannaaa jag kan inte sluta stirra på din forumsignatur, Spiderman is brainwashing me o.o hahahah you're welcome om du tar och lyssnar på musik så blir det ännu bättre. av någon anledning så dansar han i takt till allting xD Lyssna på Shut Up! av Simple Plan, HAHAAH hahahah bäst 2 sep, 2014 19:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Sannaaa jag kan inte sluta stirra på din forumsignatur, Spiderman is brainwashing me o.o hahahah you're welcome om du tar och lyssnar på musik så blir det ännu bättre. av någon anledning så dansar han i takt till allting xD Nu fick ni mig till att göra detsamma, kolla på spiderman samtidigt som jag lyssnar på musik (just nu lyssnar jag på Beenie Man - My life so happy)...Och det blir jätttekul xD Kommer inte kunna sluta nu xD Baaaah!!! 2 sep, 2014 19:21 |
|
Klaestron
Elev |
Summerar min dag innan jag måste kolla till middagen som kokar; Chatta med Frivolt, frukost i sängen, Chatta ännu mer med Frivolt, se på film, spela, chatta med Frivolt
2 sep, 2014 19:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Summerar min dag innan jag måste kolla till middagen som kokar; Chatta med Frivolt, frukost i sängen, Chatta ännu mer med Frivolt, se på film, spela, chatta med Frivolt hahaha omg! Jaa, ofc Hahah! Typ så har min dag oxå sett ut xD Förutom frukost på sängen....Men ändå! Typ samma 2 sep, 2014 19:25 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Summerar min dag innan jag måste kolla till middagen som kokar; Chatta med Frivolt, frukost i sängen, Chatta ännu mer med Frivolt, se på film, spela, chatta med Frivolt hahaha omg! Jaa, ofc Hahah! Typ så har min dag oxå sett ut xD Förutom frukost på sängen....Men ändå! Typ samma Du har inte stört alls, har ju svarat när jag kunnat :3
2 sep, 2014 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen