@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Idag klippte jag topparna och färgade håret. Svart med lila slingor. Svart färgade jag redan i februari men jag tyckte att jag skulle behöva färga min utväxt, dessutom ser håret renare ut nu än tidigare idag fast att det duschades den här morgonen.
I alla fall, jag hade en vit huvtröja med en rosa t-shirt under idag. Efter att håret torkats och allt det där så fick frisören syn på en färgfläck i huvan och på t-shirten och utbrast: "Åh nej! Åh, herregud"! Och sen sa hon förlåt om och om igen. Sen bara hon sa att jag skulle slippa betala och skulle få det gratis. "Såklart ska du få behålla pengarna så att du kan köpa nya kläder"! Inom mig blev jag helt "yay" men helt samtidigt "va?". Alltså jag visste inte vad jag skulle göra. Visst är det ju tråkigt med kläder som får fläckar (men det finns kanske möjlighet att få bort det i tvätten?) men jag tyckte ju nästan synd om henne. Ändå är jag ju glad för min egen skull. Så jag var lite förvirrad först och sa "Öh... är du säker"? Och sen bara "Ehm... tack! Jag blev väldigt nöjd i alla fall"! Sen gick jag ut därifrån. Så gratis hårfärg och klippning för mig idag. Hade jag tur eller otur tycker ni? Otur att få fläckar men jag sparade 500 kronor! (Kopierat från min blogg. Jag tyckte att jag fick skryta här också.)
2 sep, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Oh! Idag klippte jag topparna och färgade håret. Svart med lila slingor. Svart färgade jag redan i februari men jag tyckte att jag skulle behöva färga min utväxt, dessutom ser håret renare ut nu än tidigare idag fast att det duschades den här morgonen. I alla fall, jag hade en vit huvtröja med en rosa t-shirt under idag. Efter att håret torkats och allt det där så fick frisören syn på en färgfläck i huvan och på t-shirten och utbrast: "Åh nej! Åh, herregud"! Och sen sa hon förlåt om och om igen. Sen bara hon sa att jag skulle slippa betala och skulle få det gratis. "Såklart ska du få behålla pengarna så att du kan köpa nya kläder"! Inom mig blev jag helt "yay" men helt samtidigt "va?". Alltså jag visste inte vad jag skulle göra. Visst är det ju tråkigt med kläder som får fläckar (men det finns kanske möjlighet att få bort det i tvätten?) men jag tyckte ju nästan synd om henne. Ändå är jag ju glad för min egen skull. Så jag var lite förvirrad först och sa "Öh... är du säker"? Och sen bara "Ehm... tack! Jag blev väldigt nöjd i alla fall"! Sen gick jag ut därifrån. Så gratis hårfärg och klippning för mig idag. Hade jag tur eller otur tycker ni? Otur att få fläckar men jag sparade 500 kronor! (Kopierat från min blogg. Jag tyckte att jag fick skryta här också.) Jag tycker att du hade tur ^^ (och vilken snäll frisör! Jag såg en på min förra hårsalong som fått en fläck och frisören ba "Vi kan inte ansvara för din förstörda egendom" typ ...) Fick du bleka där du skulle ha slingorna mycket? 2 sep, 2014 17:50 |
|
Lucy och Rose
Elev |
2 sep, 2014 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag och min lilla familj vill flytta. Är det någon som har något tips på vart? Vi vill ha nära till natur. Gärna till havet också. Och sjöar. Umeå Fast du kanske inte ville flytta så långt..eller vars du nu bor! Har inte riktigt bestämt oss för hur långt bort vi vill flytta. Vi bor i Blekinge nu, och till och från känner jag att jag skulle vilja flytta upp och sätta mig i treriksröset, haha.. Jag ska undersöka Umeå och Holmsund närmare! Samma med Norrtälje som Zendaya föreslog. Tack! 2 sep, 2014 17:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Oh! Idag klippte jag topparna och färgade håret. Svart med lila slingor. Svart färgade jag redan i februari men jag tyckte att jag skulle behöva färga min utväxt, dessutom ser håret renare ut nu än tidigare idag fast att det duschades den här morgonen. I alla fall, jag hade en vit huvtröja med en rosa t-shirt under idag. Efter att håret torkats och allt det där så fick frisören syn på en färgfläck i huvan och på t-shirten och utbrast: "Åh nej! Åh, herregud"! Och sen sa hon förlåt om och om igen. Sen bara hon sa att jag skulle slippa betala och skulle få det gratis. "Såklart ska du få behålla pengarna så att du kan köpa nya kläder"! Inom mig blev jag helt "yay" men helt samtidigt "va?". Alltså jag visste inte vad jag skulle göra. Visst är det ju tråkigt med kläder som får fläckar (men det finns kanske möjlighet att få bort det i tvätten?) men jag tyckte ju nästan synd om henne. Ändå är jag ju glad för min egen skull. Så jag var lite förvirrad först och sa "Öh... är du säker"? Och sen bara "Ehm... tack! Jag blev väldigt nöjd i alla fall"! Sen gick jag ut därifrån. Så gratis hårfärg och klippning för mig idag. Hade jag tur eller otur tycker ni? Otur att få fläckar men jag sparade 500 kronor! (Kopierat från min blogg. Jag tyckte att jag fick skryta här också.) Jag tycker att du hade tur ^^ (och vilken snäll frisör! Jag såg en på min förra hårsalong som fått en fläck och frisören ba "Vi kan inte ansvara för din förstörda egendom" typ ...) Fick du bleka där du skulle ha slingorna mycket? Åh, vad elak frisör! Jag känner mig väldigt glad över att ha den jag har. X) Bleka? Hon la bara på färgen direkt. o.o
2 sep, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
fråga mig något annars blir jag väldigt arg!!!
2 sep, 2014 18:03 |
|
Borttagen
|
yerAwizardThea - Jag måste faktiskt erkänna att norra Sverige lockar en hel del.. Mer och mer på sistone, faktiskt. Hav, mycket skog och många småsjöar.. Det låter så sagolikt!
2 sep, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
Någon mer än jag som är sugen på choklad just nu?
2 sep, 2014 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Men om du hade svart innan så borde du väl ha blekt? :o För jag måste bleka, och jag har rött (och brun utväxt)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Oh! Idag klippte jag topparna och färgade håret. Svart med lila slingor. Svart färgade jag redan i februari men jag tyckte att jag skulle behöva färga min utväxt, dessutom ser håret renare ut nu än tidigare idag fast att det duschades den här morgonen. I alla fall, jag hade en vit huvtröja med en rosa t-shirt under idag. Efter att håret torkats och allt det där så fick frisören syn på en färgfläck i huvan och på t-shirten och utbrast: "Åh nej! Åh, herregud"! Och sen sa hon förlåt om och om igen. Sen bara hon sa att jag skulle slippa betala och skulle få det gratis. "Såklart ska du få behålla pengarna så att du kan köpa nya kläder"! Inom mig blev jag helt "yay" men helt samtidigt "va?". Alltså jag visste inte vad jag skulle göra. Visst är det ju tråkigt med kläder som får fläckar (men det finns kanske möjlighet att få bort det i tvätten?) men jag tyckte ju nästan synd om henne. Ändå är jag ju glad för min egen skull. Så jag var lite förvirrad först och sa "Öh... är du säker"? Och sen bara "Ehm... tack! Jag blev väldigt nöjd i alla fall"! Sen gick jag ut därifrån. Så gratis hårfärg och klippning för mig idag. Hade jag tur eller otur tycker ni? Otur att få fläckar men jag sparade 500 kronor! (Kopierat från min blogg. Jag tyckte att jag fick skryta här också.) Jag tycker att du hade tur ^^ (och vilken snäll frisör! Jag såg en på min förra hårsalong som fått en fläck och frisören ba "Vi kan inte ansvara för din förstörda egendom" typ ...) Fick du bleka där du skulle ha slingorna mycket? Åh, vad elak frisör! Jag känner mig väldigt glad över att ha den jag har. X) Bleka? Hon la bara på färgen direkt. o.o Hade du en jättemörk lila, eller? ^^ 2 sep, 2014 18:29 |
|
Conflate
Elev |
såå najs när man gråter sig själv till sömns och börjar gråta så fort man vaknar på morgonen. detta var pga tanken på att måsta gå till skolan. enda orsaken att jag orkade mig genom dagen var pga att jag lyssnade på musik nonstop och tanken på att jag hade ridning senare.
vet inte hur fan jag ska klara av hela 9:an.
2 sep, 2014 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen