@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skolan är slut för idag och gud vad jag är glad xD Har knappt kunnat koncentrera mig under hela dagen och nu ska jag ta igen lite missad sömn innan jag gör mina läxor c: (som btw är tills imorgon..)
2 sep, 2014 13:41 |
|
Frivolt
Elev |
2 sep, 2014 14:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Bläääh! Två lektioner kvar... men sen ska jag färga håret! Svart igen och lila slingor. Min cosplay kommer att bli problematisk om jag har lila också men det blir nog acceptabelt. Vem ska du cosplaya? London-Alice. Jag skulle gjort det tidigare men det blev aldrig av.
2 sep, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Bläääh! Två lektioner kvar... men sen ska jag färga håret! Svart igen och lila slingor. Min cosplay kommer att bli problematisk om jag har lila också men det blir nog acceptabelt. Vem ska du cosplaya? London-Alice. Jag skulle gjort det tidigare men det blev aldrig av. Okej. 2 sep, 2014 15:13 |
|
LIA15
Elev |
Jag avskyr att vara förkyyyld. :c
2 sep, 2014 15:25 |
|
Borttagen
|
2 sep, 2014 15:30 |
|
Frivolt
Elev |
2 sep, 2014 15:33 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av cikki: Jag hatar när man läser något också vill man inte att det ska ta slut, men så tar det slut :C DET är en HEMSK känsla Man blir liksom helt nerdeppad å så tar det lång tid innan man får lust att läsa något annat eftersom man vet att det också tar slut ![]()
2 sep, 2014 15:36 |
|
Beben
Elev |
2 sep, 2014 15:54 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Beben: Kära syster, du får lyssna på Amy Diamond utan hörlurar, men snälla, inte en barbie låt -.- I'm a barbie girl, in a barbie wooorld.. 2 sep, 2014 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen