@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Håltimme till 13.05...
2 sep, 2014 10:28 |
|
Borttagen
|
Sjuuk D: Kommer få jätte mycket läxor när jag kommer tillbaka till skolan. Buhuu xc
2 sep, 2014 10:42 |
|
Frivolt
Elev |
Jag som inte hade tänkt att gå upp såhär tidigt, hade typ tänkt sova halva dan...Men icket. Blev väckt av katten klockan nio...tack för den då kattskrälle xD
Aja! Får väl hitta på något spännande då...kanske fortsätta se på GOT x) (Ja jag började igår, första gången jag ens ser nånting av det x) ) Och baka chokladbollar!! Efter frukosten dock : ) 2 sep, 2014 10:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag ringde och frågade efter praktikplats
Stolt. Jag hatar att ringa. Usch, ändå gör jag det... 2 sep, 2014 11:47 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 sep, 2014 12:29 |
|
Vildvittra
Elev |
"WIFI- Wizards Internet For Idiots"
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 sep, 2014 12:58 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Orkar inte ta itu med nånting av det jag skulle idag
2 sep, 2014 13:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Bläääh! Två lektioner kvar... men sen ska jag färga håret!
Svart igen och lila slingor. Min cosplay kommer att bli problematisk om jag har lila också men det blir nog acceptabelt.
2 sep, 2014 13:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Bläääh! Två lektioner kvar... men sen ska jag färga håret! Svart igen och lila slingor. Min cosplay kommer att bli problematisk om jag har lila också men det blir nog acceptabelt. Vem ska du cosplaya? 2 sep, 2014 13:27 |
|
Frivolt
Elev |
2 sep, 2014 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen