@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Borde sova snart...Imorgon ska jag inte göra ett skit, eller jo jag ska baka chokladbollar
Annars inget!! Sådetså! 1 sep, 2014 23:47 |
|
LauraTree
Elev |
Kan jag inte bara blir frisk? Det är sjukt störande att gå runt med snuva hela dagarna..-.-
2 sep, 2014 06:53 |
|
Borttagen
|
The Fooo ska tydligen ändra namn. Intressant.
2 sep, 2014 07:15 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
AFTER. THE. BRIDGE.
omfg jag är död jessajessajessajessajessajessajessa 2 sep, 2014 07:18 |
|
Borttagen
|
Sitter ensam i klassrummet och lyssnar på musik. Det är trevligt. Fast hade gärna sovit just nu.
2 sep, 2014 07:48 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: The Fooo ska tydligen ändra namn. Intressant. Ska de? Varför då och till vad då? ![]()
2 sep, 2014 07:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: De lägger till Conspiracy. Det står för relationen de har mellan dem och fans. De vill visa hur otroligt mycket fansen betyder för bandet Skrivet av Borttagen: The Fooo ska tydligen ändra namn. Intressant. Ska de? Varför då och till vad då? 2 sep, 2014 07:51 |
|
Beben
Elev |
2 sep, 2014 08:59 |
|
Klaestron
Elev |
Fick reda på att sovställningen jag har börjat med av någon anledning avspeglar min personlighet. Det var ju intressant.
2 sep, 2014 09:51 |
|
Beben
Elev |
2 sep, 2014 10:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen