@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, aa det gör du Skrivet av Beben: Jag gör dig så populär baby Passar på att plugga dom tre sekunderna någon inte skriver till mig på Mugglis 1 sep, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Hah xD Kl 11 idag hade jag inte vaknat ännu xD Fast hade hellre sovit på Hogwartsexpressen. Jag och mina potterhead-kompisar hade planerat att spöktransferera oss till Kings Cross men vi är ju minderåriga så... Det är inte jag, men jag har inte klarat mitt prov 1 sep, 2014 19:28 |
|
Ginny00
Elev |
Te te te te te.
Åh gud vad jag har saker att göra. Orkar inteee D: 1 sep, 2014 19:33 |
|
Beben
Elev |
1 sep, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
alltså usch.
en i min husli-klass är jättebra på att laga mat och han spelar fotboll och han kan sjunga och han är smart och rolig och trevlig och bara awesome. jag vill vara han hahah. man känner sig så dålig bredvid honom. men han är jättenajs. han följer mig på instagram nu, means we're best friends riiiight??? lol who am i kidding. 1 sep, 2014 19:53 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. Jag testade att göra det och fick två fel (jag tror att det var två fel i alla fall) och de rätta svaren var mina andrahandsalternativ o.o Och jag känner inte dig, så jag antar att jag är ganska bra på att gissa du är verkligen bra på att gissa Haha, yesh :3 Men jag kände mig som något creepy freak efteråt och bara, men idk why XD Antagligen för att jag gissade så mycket rätt owo Join the dark side, we have cookies~
1 sep, 2014 19:59 |
|
Caty Delacour
Elev |
1 sep, 2014 20:31 |
|
Solkatten
Elev |
Tänk om man faktiskt just nu befann sig på Hogwarts och åt en gigantisk välkomstmiddag bland alla häxor och trollkarlar. Åhhh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag vill : (((Tänk om man faktiskt just nu befann sig på Hogwarts och åt en gigantisk välkomstmiddag bland alla häxor och trollkarlar. Åhhh. 1 sep, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Tänk om man faktiskt just nu befann sig på Hogwarts och åt en gigantisk välkomstmiddag bland alla häxor och trollkarlar. Åhhh. Jag ska drömma om det inatt. Så är det bara. Då är jag så nära där jag kan komma. 1 sep, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen