@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Lyssnar på en av mina hjältinnor, crushes, favorit-musiker.
Regina Spektor kan verkligen få en att må bra igen!
1 sep, 2014 18:58 |
|
Borttagen
|
Hihihi ^^
1 sep, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på ett album med amerikanska covers på japanska låtar (mestadels Morning Musume) och allt jag känner är "What have you done to my songs?! They used to be awesome and now they're blah! Stupid "sexy is necessary" americans, stay away from my music!"
Blööö >.< 1 sep, 2014 19:04 |
|
Beben
Elev |
1 sep, 2014 19:05 |
|
cikki
Elev |
Kl 11 idag räknade jag matte.
Jag borde varit på Hogwartsexpressen. 1 sep, 2014 19:11 |
|
Matilda weasley
Elev |
1 sep, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Kl 11 idag hade jag inte vaknat ännu xD Fast hade hellre sovit på Hogwartsexpressen. 1 sep, 2014 19:13 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hah xD Kl 11 idag hade jag inte vaknat ännu xD Fast hade hellre sovit på Hogwartsexpressen. Jag och mina potterhead-kompisar hade planerat att spöktransferera oss till Kings Cross men vi är ju minderåriga så... 1 sep, 2014 19:17 |
|
Beben
Elev |
Passar på att plugga dom tre sekunderna någon inte skriver till mig på Mugglis
1 sep, 2014 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag gör dig så populär baby Passar på att plugga dom tre sekunderna någon inte skriver till mig på Mugglis 1 sep, 2014 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen