@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Klaestron: Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... ![]() Känns det bättre nu? c: Internet kram.. Menmen.. :cc Bättre än ingenting.. ^^ 1 sep, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nä ok, promise c;Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JA HERREGUD ÄR SÅ NERVÖS ATT DET INTE FINNS OMGsanna1324567: Excited for 6PM tonight? (älskar Kat och Daffs tweets om det, btw cx) Har inte sett dem men LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET!!! Men du får inte spoila har piano när det kommer ut D: Men alltså min kompis kommer ju inte att veta om det för hon vet inget som händer i #FoooFamily just nu och jag vill prata med henne om det men jag orkar inte berätta allt för henne när hon ändå inte verkar vara intresserad????? 1 sep, 2014 17:31 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Klaestron: Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... ![]() Känns det bättre nu? c: Internet kram.. Menmen.. :cc Bättre än ingenting.. ^^ Det hjälpte! :3
1 sep, 2014 17:40 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Klaestron: Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... ![]() Känns det bättre nu? c: Internet kram.. Menmen.. :cc Bättre än ingenting.. ^^ Det hjälpte! :3 Yaay. c: 1 sep, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2014 17:44 |
|
Beben
Elev |
1 sep, 2014 17:58 |
|
HuffiePuffie
Elev |
1 sep, 2014 18:01 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Klaestron: Nja, alltså det är ju inte tidvändaren som teleporterar, det är jag som teleporterar tidvändaren :3 Men det kräver sjukt mycket energi så kan inte förflytta större föremål, däribland mig själv. Haha! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Klaestron: Kraaaam ♥ ♥ *teleporterar tidvändare* Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... Tack ;3 Har du en tidvändare som kan teleportera dig någon annanstans än där du står? That's amazing! 1 sep, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
Hahah idk xD
1 sep, 2014 18:03 |
|
Frivolt
Elev |
Btw ni som vet! Hur länge efter ett idolavsnitt kan man se det på tv4play? Jag kommer nämligen missa kvällens avsnitt och vill gärna se det när jag kommer hem ;O
1 sep, 2014 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen