@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Klaestron: Kraaaam ♥ ♥ *teleporterar tidvändare* Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... 1 sep, 2014 17:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: DANSEN BÖRJAR IKVÄLL Mwiihiiii : D JAG VILL OCKSÅ! D: jag är sjuk så kommer troligen missa mina första danslektioner för terminen, och om det är någon jag inte kommer missa kommer det vara den i en ny grupp och den är jag så himla nervös över för alla kommer typ vara äldre (inte så mycket äldre) och bättre än mig ahhhh Åh! Va jobbigt D: Avskyr att va sjuk o missa dans D: Men hoppas du blir friskt snart : ) Åh, äsh det kommer gå toppen Ah, ska försöka att vara lite mindre nervös, kommer säkert inte lyckas though xD Jaa, försökt. Det kommer gå asbra du : ) Tro mig 1 sep, 2014 17:09 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Klaestron: Kraaaam ♥ ♥ *teleporterar tidvändare* Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... Tack ;3 Har du en tidvändare som kan teleportera dig någon annanstans än där du står? That's amazing!
1 sep, 2014 17:12 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: DANSEN BÖRJAR IKVÄLL Mwiihiiii : D JAG VILL OCKSÅ! D: jag är sjuk så kommer troligen missa mina första danslektioner för terminen, och om det är någon jag inte kommer missa kommer det vara den i en ny grupp och den är jag så himla nervös över för alla kommer typ vara äldre (inte så mycket äldre) och bättre än mig ahhhh Åh! Va jobbigt D: Avskyr att va sjuk o missa dans D: Men hoppas du blir friskt snart : ) Åh, äsh det kommer gå toppen Ah, ska försöka att vara lite mindre nervös, kommer säkert inte lyckas though xD Jaa, försökt. Det kommer gå asbra du : ) Tro mig Haha japp, hoppas det ;;
1 sep, 2014 17:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... KRAAAM ♥ ♥ Du hade fått en lång kram om jag vore i närheten! 1 sep, 2014 17:17 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... KRAAAM ♥ ♥ Du hade fått en lång kram om jag vore i närheten! Aaaw, tack ♥
1 sep, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
sanna1324567: Excited for 6PM tonight?
1 sep, 2014 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JA HERREGUD ÄR SÅ NERVÖS ATT DET INTE FINNS OMGsanna1324567: Excited for 6PM tonight? (älskar Kat och Daffs tweets om det, btw cx) 1 sep, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JA HERREGUD ÄR SÅ NERVÖS ATT DET INTE FINNS OMGsanna1324567: Excited for 6PM tonight? (älskar Kat och Daffs tweets om det, btw cx) Har inte sett dem men LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET!!! Men du får inte spoila har piano när det kommer ut D: 1 sep, 2014 17:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder.... KRAAAM ♥ ♥ Du hade fått en lång kram om jag vore i närheten! Aaaw, tack ♥ ♥ 1 sep, 2014 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen