@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahaha xD Skrivet av Beben: Det är reglerna Skrivet av Borttagen: Va? XD Okeeeeej, sedan när blev man populär i skolan om man har skåpnyckeln i behån?????!!!??!? XD XD XD XD XD XD 1 sep, 2014 16:29 |
|
Frivolt
Elev |
DANSEN BÖRJAR IKVÄLL
Mwiihiiii : D 1 sep, 2014 16:35 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Frivolt: DANSEN BÖRJAR IKVÄLL Mwiihiiii : D JAG VILL OCKSÅ! D: jag är sjuk så kommer troligen missa mina första danslektioner för terminen, och om det är någon jag inte kommer missa kommer det vara den i en ny grupp och den är jag så himla nervös över för alla kommer typ vara äldre (inte så mycket äldre) och bättre än mig ahhhh ;;
1 sep, 2014 16:43 |
|
Borttagen
|
Fäktning imorgon :'D ........
1 sep, 2014 16:44 |
|
lumos1
Elev |
1 sep, 2014 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Men jag blir alltid så skakig i benen, hahaha xD Skrivet av Borttagen: Fäktning imorgon :'D ........ OMG går du på fäktning ÅH SÅ COOLT 1 sep, 2014 16:47 |
|
Beben
Elev |
1 sep, 2014 16:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: DANSEN BÖRJAR IKVÄLL Mwiihiiii : D JAG VILL OCKSÅ! D: jag är sjuk så kommer troligen missa mina första danslektioner för terminen, och om det är någon jag inte kommer missa kommer det vara den i en ny grupp och den är jag så himla nervös över för alla kommer typ vara äldre (inte så mycket äldre) och bättre än mig ahhhh Åh! Va jobbigt D: Avskyr att va sjuk o missa dans D: Men hoppas du blir friskt snart : ) Åh, äsh det kommer gå toppen 1 sep, 2014 16:52 |
|
Klaestron
Elev |
Idag behöver jag en kram, en riktig ordentlig kram. Och lite längre tid att torka min tvätt på då min roomie gav mig 60min i torkrummet för alla mina sängkläder....
1 sep, 2014 16:59 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: DANSEN BÖRJAR IKVÄLL Mwiihiiii : D JAG VILL OCKSÅ! D: jag är sjuk så kommer troligen missa mina första danslektioner för terminen, och om det är någon jag inte kommer missa kommer det vara den i en ny grupp och den är jag så himla nervös över för alla kommer typ vara äldre (inte så mycket äldre) och bättre än mig ahhhh Åh! Va jobbigt D: Avskyr att va sjuk o missa dans D: Men hoppas du blir friskt snart : ) Åh, äsh det kommer gå toppen Ah, ska försöka att vara lite mindre nervös, kommer säkert inte lyckas though xD ;;
1 sep, 2014 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen