@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag har dålig syn. -3.00 på båda ögonen. Det gör att jag inte kan gå en dag utan linser. Har jag datorn i knät så kan jag inte läsa vad det står. Har inga glasögon med tillräcklig styrka. Men med mina dåliga glasögon kan jag se vad som står på skärmen Funderat på att skaffa glasögon med rätt styrka? Haha ja absolut men det har aldrig blivit ^^ Har känts onödigt än så länge eftersom min syn har försämrats år efter år och vill inte behöva köpa nya glasögon varje år. Men nu har den varit samma i över ett år så det kanske är dags nu 31 aug, 2014 23:44 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag har dålig syn. -3.00 på båda ögonen. Det gör att jag inte kan gå en dag utan linser. Har jag datorn i knät så kan jag inte läsa vad det står. Har inga glasögon med tillräcklig styrka. Men med mina dåliga glasögon kan jag se vad som står på skärmen Funderat på att skaffa glasögon med rätt styrka? Haha ja absolut men det har aldrig blivit ^^ Har känts onödigt än så länge eftersom min syn har försämrats år efter år och vill inte behöva köpa nya glasögon varje år. Men nu har den varit samma i över ett år så det kanske är dags nu Jag önskar jag själv hade råd med nya men det har jag inte. Min syn har varit stabil i 7 år men nu har den börjat försämrats igen
31 aug, 2014 23:48 |
|
Borttagen
|
Hatar att få frågan "hur mår du?", för antingen måste man åta helt dramatisk och bara "jag mår såååå dåligt, buhu, trösta mig", eller så måste man ljuga och säga att man mår bra. Ovh det känns ännu värre .__.
Om folk bara kunde sluta ställa den frågan, hahaha :'P 1 sep, 2014 08:02 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 sep, 2014 08:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-09- 1 kl. 08:35
|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av lumos1: *håller tummarna för att jag inte kommer vara sjuk imorn* Ja det gick ju bra nu är jag hemma från skolan med världens huvudvärk och super jobbig hosta, oh va kuuul. Not :----) Jag vill ju verkligen inte missa något i skolan, idag ska vi kolla klart på korta filmer från olika partiers ungdomsparti till vårt skolval, vi har bild och eftersom att jag missar den kommer jag inte hinna göra klart min bildmapp i år IGEN och på NOn ska vi laborera. Varför sjuk just nu, varför? D: Den här veckan börjar också dansen och det vill jag inte missa ugh :C ;;
1 sep, 2014 08:35 |
|
Borttagen
|
härm-relikerna? döds-skrika? jag vet inte...
fortfarande sjuk... men jag vill inte det... det är ju ridning idag... 1 sep, 2014 08:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hatar att få frågan "hur mår du?", för antingen måste man åta helt dramatisk och bara "jag mår såååå dåligt, buhu, trösta mig", eller så måste man ljuga och säga att man mår bra. Ovh det känns ännu värre .__. Om folk bara kunde sluta ställa den frågan, hahaha :'P Jag gillar frågan då den oftast betyder att personen genuint bryr sig(taget att det är en nära vän etc). Du behöver ju inte svara överdramatiskt eller ljuda, det räcker nog att säga "Jag mår inte så bra just nu" sedan om du vill prata om det eller ej är ju en annan femma.
1 sep, 2014 10:48 |
|
Frivolt
Elev |
Godmorgon...eller ja, god förmiddag kanske man ska säga!
Här sitter jag med min kopp te och hade mycket hellre varit på tåget till Hogwarts.... Livet är då fasen inte rättvist! D: 1 sep, 2014 11:23 |
|
Borttagen
|
Idag börjar jag skolan igen. Iiiih.
1 sep, 2014 11:24 |
|
Fellrendión
Elev |
1 sep, 2014 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen