@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är så trött och ska upp tidigt men jag är så uppe i varv nu att jag inte kan sova! Aaaaaah, bananeeeer... ♥
31 aug, 2014 22:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: visst visst I will be there bra vi syns där då! Good ![]() Skall bli kul att åka med Hogwarts expressen. Tihi Oja, äntligen 31 aug, 2014 22:51 |
|
Fairy Tale
Elev |
31 aug, 2014 23:13 |
|
Klaestron
Elev |
Sett klart alla avsnitt av Grimm. Känner för att resa bort men jag har inte råd om jag inte betalar 100år i förväg. Jag önskar jag hade körkort och bil så jag kunde ta en roadtrip låååååååååååångt bort.
31 aug, 2014 23:15 |
|
Hedwig96
Elev |
tillbaks till verkligheten lite nu, jag googlade runt lite efter Restauranger i närheten och råkade faktiskt hitta en som jag har lagt märke till förut, den verkar jättebra och jag tror jag skall söka praktikplats där. Nu just gick jag in på deras hemsida och kollade menyn, och på barnmenyn längst ner... när jag läste det blev jag övertygad om att jag söker till rätt plats!
Barnmeny Pasta Bolognese 7,50 € Lilla sjöjungfruns fiskpinnar med mos 7,50 € Barnens hamburgare 7,50 € Pumbas grillade knackkorvar med fransk potatis 7,50 € Dumbos lövbiff med fransk potatis 8,50 € Dessert Harry Potters magiska glassportion 4,70 € 31 aug, 2014 23:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: tillbaks till verkligheten lite nu, jag googlade runt lite efter Restauranger i närheten och råkade faktiskt hitta en som jag har lagt märke till förut, den verkar jättebra och jag tror jag skall söka praktikplats där. Nu just gick jag in på deras hemsida och kollade menyn, och på barnmenyn längst ner... när jag läste det blev jag övertygad om att jag söker till rätt plats! Barnmeny Pasta Bolognese 7,50 € Lilla sjöjungfruns fiskpinnar med mos 7,50 € Barnens hamburgare 7,50 € Pumbas grillade knackkorvar med fransk potatis 7,50 € Dumbos lövbiff med fransk potatis 8,50 € Dessert Harry Potters magiska glassportion 4,70 € OMG! Cooooolt 31 aug, 2014 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag har dålig syn. -3.00 på båda ögonen. Det gör att jag inte kan gå en dag utan linser. Har jag datorn i knät så kan jag inte läsa vad det står. Har inga glasögon med tillräcklig styrka. Men med mina dåliga glasögon kan jag se vad som står på skärmen
31 aug, 2014 23:25 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har dålig syn. -3.00 på båda ögonen. Det gör att jag inte kan gå en dag utan linser. Har jag datorn i knät så kan jag inte läsa vad det står. Har inga glasögon med tillräcklig styrka. Men med mina dåliga glasögon kan jag se vad som står på skärmen Funderat på att skaffa glasögon med rätt styrka?
31 aug, 2014 23:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: tillbaks till verkligheten lite nu, jag googlade runt lite efter Restauranger i närheten och råkade faktiskt hitta en som jag har lagt märke till förut, den verkar jättebra och jag tror jag skall söka praktikplats där. Nu just gick jag in på deras hemsida och kollade menyn, och på barnmenyn längst ner... när jag läste det blev jag övertygad om att jag söker till rätt plats! Barnmeny Pasta Bolognese 7,50 € Lilla sjöjungfruns fiskpinnar med mos 7,50 € Barnens hamburgare 7,50 € Pumbas grillade knackkorvar med fransk potatis 7,50 € Dumbos lövbiff med fransk potatis 8,50 € Dessert Harry Potters magiska glassportion 4,70 € OMG! Cooooolt nami 31 aug, 2014 23:36 |
|
Klaestron
Elev |
31 aug, 2014 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen