@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Fick träffa min systerdotter idag ♥ Hon är så himla söt så jag dör!!
Och imorgon börjar dansen igen 31 aug, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
alltså uh vill inte vara sjuk. jag vill fara till skolan imorgon. jag kommer göra det också, men det skulle vara trevligare om mitt huvud inte skulle kännas som en betongboll och om min hals inte gjorde så ont. och om min näsa skulle sluta rinna.
31 aug, 2014 20:05 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag har märkt att varje gång jag ska uppdatera min profilbild eller forumssignatur, så följer jag ett speciellt färgtema.
Och jag vet inte ens varför, eh. 31 aug, 2014 20:24 |
|
Solkatten
Elev |
Parlamentet är bäst. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Dansade idag, äntligen. Det var askul, men man märkte verkligen hur otränad jag har blivit. Och så är alla jag känner ett år äldre än mig och dansar timmen innan ... så nu har mamma mailat och kollat om jag kan flytta upp. Jag hoppas det, för jag älskar att dansa med C, M, S och O. Även fast jag brukar stå med O. MEN I ALLA FALL så är det underbart att vara i samma grupp som dem.
31 aug, 2014 20:40 |
|
lumos1
Elev |
31 aug, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
MJag vill göra cupcakeees...
31 aug, 2014 20:48 |
|
Beben
Elev |
31 aug, 2014 20:49 |
|
Borttagen
|
visst XD
31 aug, 2014 20:51 |
|
Kola
Elev |
Sannaaa jag kan inte sluta stirra på din forumsignatur, Spiderman is brainwashing me o.o
that's all I got to say 31 aug, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen