@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hatar söndagar x_x
31 aug, 2014 18:25 |
|
Borttagen
|
alltså nu är jag typ sjuk. fan.
beror nog på att jag och min kompis gick och badade i havet igår kring midnatt (det var jättekul men vi såg ingenting och allt var svart och det var iskallt). 31 aug, 2014 18:29 |
|
Safir
Elev |
31 aug, 2014 18:35 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar söndagar x_x då är vi två om det. 31 aug, 2014 18:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Alltså jag älskar gruppen Hurts so mycket att det faktiskt gör ont xD Speciellt "Illuminated", "Silver Lining" och "Blind".
Och ska till Riksdagen imorgon med klassen! ;D
31 aug, 2014 18:51 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag vet inte vart jag skulle skriva det här meeeen...
Så jag har nu bestämt mig för att mugglis tar upp för mycket av min tid. Jag är inne och kollar varje timma och jag tror inte att det är så bra. Så därför har jag nu sagt till mig själv att jag inte ska logga in mer än en gång per vecka. Sedan kanske avståndet ökar (förhoppningsvis). Så yeah. Jag vet inte vad jag ska säga mer? Om ni vill kontakta mig så finns jag på kik: coolglassesgirl och på snapchat: allatjejen
31 aug, 2014 18:52 |
|
Borttagen
|
Ask.fm/JxSSAN
Om du frågar mig så frågar jag dig! --- Har ångest inför skolan imorgon. .-. 31 aug, 2014 18:53 |
|
cikki
Elev |
Har tillbringat dagen framför datorn, läst fanfictions och lyssnat på musik.
Och ätit äpplen. 31 aug, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._.
31 aug, 2014 19:29 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._. Skrivet av Borttagen: Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._. Skrivet av Borttagen: Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._. Stupidhead x) Hai 31 aug, 2014 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen