Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17635 17636 17637 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hatar söndagar x_x

31 aug, 2014 18:25

Borttagen

Avatar


alltså nu är jag typ sjuk. fan.

beror nog på att jag och min kompis gick och badade i havet igår kring midnatt (det var jättekul men vi såg ingenting och allt var svart och det var iskallt).

31 aug, 2014 18:29

Safir
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F19898995%2Flarge.png

Ge mig bara en chans så ska jag få dig att förstå att dina känslor kan komma tillbaka

snälla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

31 aug, 2014 18:35

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatar söndagar x_x


då är vi två om det.

31 aug, 2014 18:50

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Alltså jag älskar gruppen Hurts so mycket att det faktiskt gör ont xD Speciellt "Illuminated", "Silver Lining" och "Blind".

Och ska till Riksdagen imorgon med klassen! ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

31 aug, 2014 18:51

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Jag vet inte vart jag skulle skriva det här meeeen...

Så jag har nu bestämt mig för att mugglis tar upp för mycket av min tid. Jag är inne och kollar varje timma och jag tror inte att det är så bra. Så därför har jag nu sagt till mig själv att jag inte ska logga in mer än en gång per vecka. Sedan kanske avståndet ökar (förhoppningsvis). Så yeah. Jag vet inte vad jag ska säga mer? Om ni vill kontakta mig så finns jag på kik: coolglassesgirl och på snapchat: allatjejen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

31 aug, 2014 18:52

Borttagen

Avatar


Ask.fm/JxSSAN
Om du frågar mig så frågar jag dig!
---

Har ångest inför skolan imorgon. .-.

31 aug, 2014 18:53

cikki
Elev

Avatar


Har tillbringat dagen framför datorn, läst fanfictions och lyssnat på musik.
Och ätit äpplen.

31 aug, 2014 19:01

Borttagen

Avatar


Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._.

31 aug, 2014 19:29

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._.
Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._.
Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att Siriusis är elak idag ._.

Stupidhead x)

Hai

31 aug, 2014 19:32

1 2 3 ... 17635 17636 17637 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.