@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. Jag testade att göra det och fick två fel (jag tror att det var två fel i alla fall) och de rätta svaren var mina andrahandsalternativ o.o Och jag känner inte dig, så jag antar att jag är ganska bra på att gissa Join the dark side, we have cookies~
31 aug, 2014 10:47 |
|
Borttagen
|
Jag ska träffa en viss Almispalmis nästa söndag, om en vecka. Det kommer vara trevligt. Och coolt. Men jag kommer bete mig som en töntig fangirl, vilket jag dessutom är också.
31 aug, 2014 10:58 |
|
Borttagen
|
Jag älskar min iPad så myckeeeet ♥
31 aug, 2014 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det kommer jag också. jag kanske attackerar när du kommer hit med tåget eller något. Jag ska träffa en viss Almispalmis nästa söndag, om en vecka. Det kommer vara trevligt. Och coolt. Men jag kommer bete mig som en töntig fangirl, vilket jag dessutom är också. 31 aug, 2014 11:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det kommer jag också. jag kanske attackerar när du kommer hit med tåget eller något. Jag ska träffa en viss Almispalmis nästa söndag, om en vecka. Det kommer vara trevligt. Och coolt. Men jag kommer bete mig som en töntig fangirl, vilket jag dessutom är också. Jag kommer säkert hoppa upp i din famn som jag gjorde på Eurovision genrepet HAHA. 31 aug, 2014 11:22 |
|
LolFeelings
Elev |
31 aug, 2014 11:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha ja, det va jättegulligt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det kommer jag också. jag kanske attackerar när du kommer hit med tåget eller något. Jag ska träffa en viss Almispalmis nästa söndag, om en vecka. Det kommer vara trevligt. Och coolt. Men jag kommer bete mig som en töntig fangirl, vilket jag dessutom är också. Jag kommer säkert hoppa upp i din famn som jag gjorde på Eurovision genrepet HAHA. 31 aug, 2014 11:33 |
|
Beben
Elev |
31 aug, 2014 12:01 |
|
Kola
Elev |
Kom just på mig själv med att ha stirrat på min forumsignatur i ca 5 minuter när jag egentligen skulle skriva. What? o.o
that's all I got to say 31 aug, 2014 12:23 |
|
Kim Potter
Elev |
31 aug, 2014 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen