@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Har varit på konsert och sett Maia Hirasawa^^ Det var svinbra.
another day, another slay 30 aug, 2014 23:21 |
|
cikki
Elev |
Jag hatar när man läser något också vill man inte att det ska ta slut, men så tar det slut :C
30 aug, 2014 23:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Har varit på kräftskiva med min styvmammas släkt. Aaaahhhh. Så mycket ljud. För mycket ljud. För mycket folk. Är rätt nöjd med att vara hemma måste jag säga x) Jag har alltid varit den här typen på släktträffar: ![]() Jag var på en idag. Det har fortfarande inte förändrats. 31 aug, 2014 00:03 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Har varit på kräftskiva med min styvmammas släkt. Aaaahhhh. Så mycket ljud. För mycket ljud. För mycket folk. Är rätt nöjd med att vara hemma måste jag säga x) Jag har alltid varit den här typen på släktträffar: ![]() Jag var på en idag. Det har fortfarande inte förändrats. Vi har kräftskiva just nu. Woho jag smet inte alls iväg in i mitt rum det första jag gjorde och försöker inte alls undvika att bli kontaktad av någon. Jag vill bara försvinna, de är fulla allihopa och även om jag har en chokladgrej bredvid mig så avskyr jag allt och alla. Kräftorna smakade skit också, vilket är synd för kräftor brukar vara ganska gott faktiskt T_T ![]()
31 aug, 2014 00:08 |
|
Klaestron
Elev |
31 aug, 2014 01:09 |
|
Qlql
Elev |
31 aug, 2014 01:38 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade för tjugo minuter sedan och kunde inte somna om. Heh
31 aug, 2014 02:33 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Qlql: Gratulerar!! Skriver här mitt 900:e inlägg (borträknat Quidditchplanen). 31 aug, 2014 08:01 |
|
Borttagen
|
Kom på nyss att jag sparade alla mina dvärgar 2014
Den finaste vännen av alla är du, hoppas du inte protesterar nu. Vi alla uppskattar dina inlägg och ord, en himmelsk gåva till vår jord. 31 aug, 2014 08:06 |
|
Borttagen
|
Träffade mina största idoler ever igår. En av dem har jag träffat några gånger innan men den andra hade jag aldrig träffat förr! Det var jättetrevligt! Och deras lilla show var fantastiskt kul! Är så töntigt lycklig nu, iiihhh!! ♥
Och okej, det är Anders och Måns jag pratar om, det fattar nog alla ändå xD 31 aug, 2014 09:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen