@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Lyckades med konststycket att somna i badkaret, tack Frivolt som väcker mig så jag inte drunknar Hur bar hon sig åt? xD *wiggling eyebrows* Hon skrev till mig på kik *Hon simmade upp i mitt badkar via avloppet.* Hade vart häftigare Vilken tur att hon gjorde det, så du lever Ja det blir så sjukt dålig stämning när någon man försöker lära känna bara dör sådär Precis, så dumt liksom. Helt och hållet onödigt, så sluta med det! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 aug, 2014 21:35 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Lyckades med konststycket att somna i badkaret, tack Frivolt som väcker mig så jag inte drunknar Hur bar hon sig åt? xD *wiggling eyebrows* Hon skrev till mig på kik *Hon simmade upp i mitt badkar via avloppet.* Hade vart häftigare Vilken tur att hon gjorde det, så du lever Ja det blir så sjukt dålig stämning när någon man försöker lära känna bara dör sådär Precis, så dumt liksom. Helt och hållet onödigt, så sluta med det! I'll try!
30 aug, 2014 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Bild? Asså gud, det blev så snyggt!!! 30 aug, 2014 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-30 kl. 21:40
|
|
potterflicka
Elev |
Alltså åååhhhh, saknar vaktmästaren på min gamla skola, han var så mysig :-(
---------------------------------------------------------------- Kan någon inspirera mig? Måste komma på något att skriva tills på fredag, läraren som jag har i den ' kursen ' verkar vara så förväntansfull gällande mig, men jag känner att jag inte har något bra att skriva. Det enda jag vet är att jag inte får skriva något som är längre än tio sidor.. Därför kan det ju inte bli någon enorm story direkt, och mitt problem att jag inte kan skriva lite :-s 30 aug, 2014 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-30 kl. 21:46
|
|
Beben
Elev |
30 aug, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
30 aug, 2014 21:47 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 aug, 2014 21:59 |
|
Borttagen
|
Det känns som om tiden har stannat ._.
30 aug, 2014 21:59 |
|
Beben
Elev |
30 aug, 2014 22:08 |
|
Ginny00
Elev |
Har varit på kräftskiva med min styvmammas släkt.
Aaaahhhh. Så mycket ljud. För mycket ljud. För mycket folk. Är rätt nöjd med att vara hemma måste jag säga x) 30 aug, 2014 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen