@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kim Potter:
Ik :c Skype? 30 aug, 2014 20:01 |
|
Kola
Elev |
God kväll MUGGLIS jag gillar att ha capslock... Bye.
that's all I got to say 30 aug, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag ska kanske träffa Almispalmis snart omgomgomg. Alltså, inte imorgon eller så, men inom en snar framtid.
30 aug, 2014 20:36 |
|
Beben
Elev |
30 aug, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: omogmgomgogmtriogheoruhn0yow5j56pgjth jag håller på att dö Jag ska kanske träffa Almispalmis snart omgomgomg. Alltså, inte imorgon eller så, men inom en snar framtid. 30 aug, 2014 20:39 |
|
Fellrendión
Elev |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÖR. UTTRÅKAD.
30 aug, 2014 20:43 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag flyttade det in två nya hyresgäster i "kollektivet" där jag bor, en kille från Tyskland eller Polen (alla säger olika och jag har inte hunnit prata med honom än) och en tjej från Kanada! Båda heter Alex! Detta kommer inte alls bli förvirrande... xD Asså jag har alltid tyckt att det verkar vara så himla kul att bo i kollektiv, men är inte riktigt säker på hur det fungerar.. Om du har lust, kan inte du berätta hur det är och så? =) 30 aug, 2014 20:57 |
|
Kim Potter
Elev |
30 aug, 2014 21:00 |
|
Little J
Elev |
30 aug, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Alltså vårt internet är atm helt uppfuckat och typ fungerar i tio minuter innan det tar någonstans mellan tjugo minuter-ett par timmar tills det fungerar igen? GAH -.-
30 aug, 2014 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen