@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
30 aug, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Känner mig så weird när när skriver ff D:
30 aug, 2014 18:45 |
|
Klaestron
Elev |
30 aug, 2014 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Vi ska börja med topparna, eftersom att jag aldrig färgat håret innan När jag började färga håret gjorde jag också topparna först, se till att använda rätt sköljningsmedel när du tvättar håret. För första gången, då de sa att det skulle vara permanent började färgen att gå bort efter några veckor, men det är klart, jag vårdade inte mitt hår så bra då. Men det kommer nog bli hel grymt. c: 30 aug, 2014 18:46
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-30 kl. 18:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH. Har du sett när man inte skjuter honom? Nej, men har läst. Det är också kindda sad.. Japp... 30 aug, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte varför, men jag kan inte säga "sch"!!!!! XD
30 aug, 2014 18:59 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH. Har du sett när man inte skjuter honom? Nej, men har läst. Det är också kindda sad.. Japp... Kenny var min favorit karaktär </3 (Efter Clementine)
30 aug, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Jag har lust att gå ut någonstans, men vill ändå stanna hemma och bara titta på olika fandoms. Difficult... 30 aug, 2014 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH. Har du sett när man inte skjuter honom? Nej, men har läst. Det är också kindda sad.. Japp... Kenny var min favorit karaktär </3 (Efter Clementine) Min med :c 30 aug, 2014 19:36 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH. Har du sett när man inte skjuter honom? Nej, men har läst. Det är också kindda sad.. Japp... Kenny var min favorit karaktär </3 (Efter Clementine) Min med :c OMG THEY KILLED KENNY
30 aug, 2014 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen