@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH.
30 aug, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH. Har du sett när man inte skjuter honom? 30 aug, 2014 17:48 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Boba: Haha, jag började läsa min gamla fanfiction, som jag publicerade här på Mugglis för många år sedan. Den är ganska usel. Ändå har jag fått många väldigt trevliga kommentarer. ^^ Det är en av de bästa sakerna med mugglis tycker jag, man får respons, stöd, beröm -whatever som passar för stunden - vad man än skriver! c: Så sant, håller med dig. Kram till er, alla fina mugglisar! ♥ 30 aug, 2014 17:57 |
|
Klaestron
Elev |
30 aug, 2014 18:03 |
|
Beben
Elev |
30 aug, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Idag flyttade det in två nya hyresgäster i "kollektivet" där jag bor, en kille från Tyskland eller Polen (alla säger olika och jag har inte hunnit prata med honom än) och en tjej från Kanada! Båda heter Alex! Detta kommer inte alls bli förvirrande... xD
30 aug, 2014 18:24 |
|
Borttagen
|
30 aug, 2014 18:34 |
|
Beben
Elev |
30 aug, 2014 18:40 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Alltså Walking Dead (spelet) vad i hela friden gör du med mina feels? choppa I cried like a little baby. GOD DAMN JANE. I KNOW Alltså hon var en riktigt bitch</3 På ett sätt är det ju bra.. Jag menar.. Han har gått igenom så mycket.. Men ändå.. ÅH GOSH. Har du sett när man inte skjuter honom? Nej, men har läst. Det är också kindda sad..
30 aug, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
30 aug, 2014 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen