@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aw ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men herregud, vad underbar du är ♥3333 Tack, tack, tack!!!Sitter och fangirlar för jag läste nyss ut sanna1324567s ff på wattpad! Alltså så himla bra, sträckläste den i en underbar timme! Rekommenderar den starkt! Den är awesome bäst rolig gullig spännande perfekt. Spoiler: Tryck här för att visa! Nu ska jag gå och läsa den igen, och skicka länk till kompisar och på bloggen... För det här var seriöst den bästa fanfictionen jag läst. Håller btw just nu på med nästa fanfiction, den är med Omar Varsågod, du är ju helt klart värd det Omajgod längtar redan!!♥ Du måste skicka en uggla, för jag går inte in på wattpad så ofta... ;( Okej, promise c: 30 aug, 2014 12:33 |
|
Fellrendión
Elev |
30 aug, 2014 13:32 |
|
Borttagen
|
Tack sanna1324567 för tumme nr 50!!
30 aug, 2014 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varsågod :3 ♥Tack sanna1324567 för tumme nr 50!! 30 aug, 2014 13:37 |
|
Hedwig96
Elev |
jag sitter i båten vid en gästbrygga. I samma brygga finns det även två stycken Nimbus 4000 och en Nimbus 3000 samt en båt som heter Sirius och en Rose
30 aug, 2014 13:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Alltså inte för att jag kollar på det för det gör jag inte. Men jag kollade på reklamen till Paradise Hotel och där sa någon:
"Jag vet inte vilken världsdel som Sverige ligger i". Alltså, förlåt mig men jag blir väldigt nyfiken på hur hennes betyg i geografi kan ha blivit i så fall...
30 aug, 2014 14:23 |
|
Hapo
Elev |
omg en blogg är skapad ingen vet utom jag familjen får inte veta inte än
btw vet ni hur störande det är att ha haft 359 tummar i typ hundra år och bara väääänta på den 340:e 30 aug, 2014 14:47 |
Klaestron
Elev |
Det är löööördag och jag vill ha kraaaamaaar men jag får nog nöja mig med att sticka på min väst istället...
30 aug, 2014 14:50 |
|
cirklar
Elev |
Jag är ganska sällan ute och går, men jag gick runt nästan hela staden idag. Det tog cirka tre timmar. Jag vet inte om det var värt det, men det var väl lika bra att hitta på något annorlunda när jag väl vaknade så tidigt i morse.
30 aug, 2014 14:50 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Hapo: omg en blogg är skapad ingen vet utom jag familjen får inte veta inte än btw vet ni hur störande det är att ha haft 359 tummar i typ hundra år och bara väääänta på den 340:e Du får en tumme av mig bara för att jag kan 30 aug, 2014 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen