@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterflicka
Elev |
ok, min kanin Jenny älskar mat. skämtar inte.
igår när pappa skulle ge henne och hennes syster torrfoder så försökte hon lyfta upp matskålen och gå fram med den till pappa, men hon lyckades knappt få upp den. och när pappa tar upp burken med pellets hoppar hon nästan i den och äter. ( konstigt nog är hennes syster tjockare än henne.. ) 30 aug, 2014 09:58 |
|
Kim Potter
Elev |
30 aug, 2014 09:58 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill tatuera mig D: Varför ska det va så dyyrt för -.-
Min kusin, som är 6 år yngre än mig, tatuerade sig just för tredje gången....NOT OK! Vill också D: 30 aug, 2014 10:35 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vill tatuera mig D: Varför ska det va så dyyrt för -.- Min kusin, som är 6 år yngre än mig, tatuerade sig just för tredje gången....NOT OK! Vill också D: Jag vill tatuera mig för tredje gången men har inte råd, har också funderat på varför det ska vara så dyrt...
30 aug, 2014 10:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag vill tatuera mig D: Varför ska det va så dyyrt för -.- Min kusin, som är 6 år yngre än mig, tatuerade sig just för tredje gången....NOT OK! Vill också D: Jag vill tatuera mig för tredje gången men har inte råd, har också funderat på varför det ska vara så dyrt... Åååh D: Du har ju redan, jag har ingen D: Jaa, jag vet inte! Så dumt D: Vill juu ha nu typ D: 30 aug, 2014 10:44 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag vill tatuera mig D: Varför ska det va så dyyrt för -.- Min kusin, som är 6 år yngre än mig, tatuerade sig just för tredje gången....NOT OK! Vill också D: Jag vill tatuera mig för tredje gången men har inte råd, har också funderat på varför det ska vara så dyrt... Åååh D: Du har ju redan, jag har ingen D: Jaa, jag vet inte! Så dumt D: Vill juu ha nu typ D: Jag skaffade första i 18års present åt mig själv och min far betalade den andra i 19års present. Men det var mest för att jag måste ha symetri. Kan ju inte tatuera ena foten men inte den andra liksom!
30 aug, 2014 10:51 |
|
Borttagen
|
jag vet inte vilken av mina svarta koftor jag ska ha
30 aug, 2014 12:16 |
|
Borttagen
|
Sitter och fangirlar för jag läste nyss ut sanna1324567s ff på wattpad! Alltså så himla bra, sträckläste den i en underbar timme! Rekommenderar den starkt! Den är awesome bäst rolig gullig spännande perfekt.
Spoiler: Tryck här för att visa! Nu ska jag gå och läsa den igen, och skicka länk till kompisar och på bloggen... För det här var seriöst den bästa fanfictionen jag läst. 30 aug, 2014 12:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men herregud, vad underbar du är ♥3333 Tack, tack, tack!!!Sitter och fangirlar för jag läste nyss ut sanna1324567s ff på wattpad! Alltså så himla bra, sträckläste den i en underbar timme! Rekommenderar den starkt! Den är awesome bäst rolig gullig spännande perfekt. Spoiler: Tryck här för att visa! Nu ska jag gå och läsa den igen, och skicka länk till kompisar och på bloggen... För det här var seriöst den bästa fanfictionen jag läst. Håller btw just nu på med nästa fanfiction, den är med Omar 30 aug, 2014 12:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men herregud, vad underbar du är ♥3333 Tack, tack, tack!!!Sitter och fangirlar för jag läste nyss ut sanna1324567s ff på wattpad! Alltså så himla bra, sträckläste den i en underbar timme! Rekommenderar den starkt! Den är awesome bäst rolig gullig spännande perfekt. Spoiler: Tryck här för att visa! Nu ska jag gå och läsa den igen, och skicka länk till kompisar och på bloggen... För det här var seriöst den bästa fanfictionen jag läst. Håller btw just nu på med nästa fanfiction, den är med Omar Varsågod, du är ju helt klart värd det Omajgod längtar redan!!♥ Du måste skicka en uggla, för jag går inte in på wattpad så ofta... ;( 30 aug, 2014 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen