@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du vet att jag alltid finns på uggla om du någonsin skulle vilja prata, right? ^^ Jag vet inte. Åh. Det är otroligt snällt av dig i alla fall. Skrev av mig det mesta som upptar min hjärna i Skriva av sig-tråden nyss. 29 aug, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Nu vet vi vad Harrys tonårsrebell va.
29 aug, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja, läste det. Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart!Skrivet av Borttagen: Du vet att jag alltid finns på uggla om du någonsin skulle vilja prata, right? ^^ Jag vet inte. Åh. Det är otroligt snällt av dig i alla fall. Skrev av mig det mesta som upptar min hjärna i Skriva av sig-tråden nyss. 29 aug, 2014 18:58 |
|
MissFnissFan
Elev |
Veckan har varit blä, jag har mått skitdåligt som vanligt och allt är kaos.
Fick dock 3 nya vänner idag(hoppas jag kan kalla de vänner xD), vilket är stort för mig för jag är långt ifrån social(hatar det,kan inte, går inte) och har nästan inga vänner. Kul historia hur vi blev vänner, tänker dock inte skriva den här. Men om någon vill veta kan jag skicka uggla ^^ EDIT: Kom på att min kontaktfamilj ska ta mig till en hårdrocks konsert med massa band och jag får band merch och konserten är gratis! Så glad för allt det, och för att någon(förutom pappa) tycker det är okej att jag lyssnar på sån musik och tar mig på sådana konserter.
MissFniss är bäst <3
29 aug, 2014 19:03
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-29 kl. 19:07
|
|
Klaestron
Elev |
Lillasyster skickade en film på systersonen Jamie som lärt sig stå på knä. Oh the tears! Japp det suger att inte bo närmare syskonen...
29 aug, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
Jag gjorde ett antagningsprov för en utbildning i våras och gick vidare till intervju sedan, slutade på reservplats 15. Men jag tackade nej till den för jag hade redan kommit in på den jag helst ville gå (samma utbildning fast annan stad), alltså den utbildningen jag nyss påbörjat. Idag pratade jag med några ur klassen som gjort samma prov och de hade inte gått vidare till intervju och de verkade bli jätteimponerade när jag sa att jag hade gjort det :o Och nu verkar en del tro att jag är übersmart eller nåt >_> Jag hade ingen koll alls på det där provet, jag gick mest på gissning och intuition xD Jag tror inte jag verkar så värst smart utifrån sett för jag är så osäker, förvirrad, pratar osammanhängande och är allmänt clueless. Det kanske är därför de blev imponerade xD
29 aug, 2014 19:20 |
|
Klaestron
Elev |
29 aug, 2014 19:23 |
|
Nightlock
Elev |
29 aug, 2014 20:23 |
|
Borttagen
|
Ska nu stänga av min dator och läsa på wattpad med min iPad. Byeee ^^
29 aug, 2014 20:28 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ahaaa nu fattar jag faktiskt! *stolt* Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha nej, men börjar typ skratta när jag tänker på din förklaring och den där logiken Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha okej ska läsa nu! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Detaljiga var ordet, ja! Oooh får jag läsa? :0 LauraTree gör det, sov på saken Ja, vissa av frågorna kanske var lite knepiga, eller ja detaliga, fint ord, men joo Förresten så skrev jag en självbiografi, känner mej Stolt Jepp, haha, de är egentligen bara svaren utifrån frågorna typ, men visst, jag kan skicka det till dej Ohh B) har du luskat ut det där med katten och svansarna? Haha. Logiken är de väl ingen brist på. Synd att de inte hjälpte att sova. Mattelärare skrev det på tavlan det såg ut såhär.. Haha vad har du för mattelärare egentligen?? 29 aug, 2014 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen