Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17619 17620 17621 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree gör det, sov på saken

Ja, vissa av frågorna kanske var lite knepiga, eller ja detaliga, fint ord, men joo

Förresten så skrev jag en självbiografi, känner mej Stolt
Detaljiga var ordet, ja! Oooh får jag läsa? :0

Jepp, haha, de är egentligen bara svaren utifrån frågorna typ, men visst, jag kan skicka det till dej tänkte lite som ett skämt, när det stod att man skulle få min självbiografi om man hade under 50 eller 40%
Haha okej ska läsa nu!

Ohh B) har du luskat ut det där med katten och svansarna?
Haha nej, men börjar typ skratta när jag tänker på din förklaring och den där logiken Att sova på det var inte till någon hjälp! ^^

Haha. Logiken är de väl ingen brist på. Synd att de inte hjälpte att sova. Mattelärare skrev det på tavlan det såg ut såhär..
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi60.tinypic.com%2F90y3bd.jpg

29 aug, 2014 18:14

Borttagen

Avatar


Alltså jag saknar alla YOHIO-människor
Och YOHIO
Och hans kramar

Och nu vill jag gå och gråta i ett hörn för att jag lyssnar på BtB och det ger mig så mycket feels och jag saknar konserten och det var nästan ett år sedan och waah

29 aug, 2014 18:16

Beben
Elev

Avatar


Älskar min profilbild, ville bara säga det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

29 aug, 2014 18:18

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Beben:
Älskar min profilbild, ville bara säga det.
FAB!

29 aug, 2014 18:18

ingetledigt
Elev

Avatar


Försöker spela in en cover till musiken i skolan och mitt i låten när det går som bäst börjar grannen borra D:. Så det enda man hör är något som låter som en jordbävning och någon som skriksjunger i bakgrunden för att överrösta den.

29 aug, 2014 18:22

Borttagen

Avatar


Alltså igår var så himla underbart för M (som är en killkompis) och jag började prata igen och det var precis som om ingen någonsin sagt allt det där om att vi gillade varandra och jag trodde att det skulle förstöra allt men nej och jag blev så himla glad ♥

29 aug, 2014 18:24

Ginny00
Elev

Avatar


Skräpvecka.
Blä.

29 aug, 2014 18:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skräpvecka.
Blä.
Kram ♥

29 aug, 2014 18:50

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skräpvecka.
Blä.
Kram ♥


I'm just really really tired of my life sometimes

29 aug, 2014 18:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skräpvecka.
Blä.
Kram ♥


I'm just really really tired of my life sometimes
Du vet att jag alltid finns på uggla om du någonsin skulle vilja prata, right? ^^

29 aug, 2014 18:52

1 2 3 ... 17619 17620 17621 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.