@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig haha vad bra Ofc Haha, jag tar bussen direkt. Historialektionen är ändå inte rolig xD. Ska bara googla på Frivolt på hitta.se Hahah gör det Skulle vara så kul om du hittade henne xD *Nämner inte att jag vet var hon bor.* Själv äter jag jordgubbsfil och frysta hallon c: haha jaaa men läskit xD fast ja isf skulle jag nog misstänka en viss person omnom. jag äter godis x) o funderar på att spela tvspel 29 aug, 2014 12:27 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig haha vad bra Ofc Haha, jag tar bussen direkt. Historialektionen är ändå inte rolig xD. Ska bara googla på Frivolt på hitta.se Hahah gör det Skulle vara så kul om du hittade henne xD *Nämner inte att jag vet var hon bor.* Själv äter jag jordgubbsfil och frysta hallon c: haha jaaa men läskit xD fast ja isf skulle jag nog misstänka en viss person omnom. jag äter godis x) o funderar på att spela tvspel Så länge du inte har ett företag som heter Frivolten AB (i så fall hur kom du på namnet? xD)? Eller är du kanske Bjarne Frivold från kungsbacka? Så nej, då har jag inte hittat dig. Du får skicka det via posten xD. (Ja, jag var tvungen att söka, jag försöker överleva en 2 timmars historialektion) Själv, förutom att dö på en historialektion så sitter jag och ritar något som jag för en gångs skull blev riktigt nöjd med. Himla skönt att sitta längst fram, lärarna glömmer hela tiden bort oss så man kan göra så gott som vadsomhelst utan att bli upptäckt. Edit: Vet någon snäll mugglis vad det beskaste man kan hitta i en mataffär är? Passar på att göra hemkunskapsläxan 29 aug, 2014 12:54
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-29 kl. 13:01
|
|
Borttagen
|
http://r4.soundowl.com/5f1x.mp3
Gråter ♥ 29 aug, 2014 13:01 |
|
Klaestron
Elev |
29 aug, 2014 13:09 |
|
Borttagen
|
Sitter och väntar på mitt tåg de 2 första veckorna i gymnasiet har gått och man känner att man valt rätt linje
29 aug, 2014 13:15 |
|
Ginny00
Elev |
Sista lektionen för veckan om 10 min. Yesss.
29 aug, 2014 13:38 |
|
Frivolt
Elev |
29 aug, 2014 14:15 |
|
Solkatten
Elev |
Finns inget bättre än att sluta kl 12 på fredagar. ♥ Dock mindre kul att sitta på bussen i en timme.
Frivolt: Hahahahaha. xD (Btw jag har också det.) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 aug, 2014 14:35 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag borde inte men...Jag tyckte den här var jättekul xD (Jag lider själv av depression) Illa att man känner igen sig
29 aug, 2014 15:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Jag borde inte men...Jag tyckte den här var jättekul xD (Jag lider själv av depression) Illa att man känner igen sig haha japp 29 aug, 2014 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen