@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 aug, 2014 10:01 |
|
Klaestron
Elev |
29 aug, 2014 10:24 |
|
Frivolt
Elev |
Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o
29 aug, 2014 10:37 |
|
ingetledigt
Elev |
29 aug, 2014 11:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? 29 aug, 2014 12:01 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig 29 aug, 2014 12:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig haha vad bra Ofc 29 aug, 2014 12:11 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig haha vad bra Ofc Haha, jag tar bussen direkt. Historialektionen är ändå inte rolig xD. Ska bara googla på Frivolt på hitta.se 29 aug, 2014 12:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig haha vad bra Ofc Haha, jag tar bussen direkt. Historialektionen är ändå inte rolig xD. Ska bara googla på Frivolt på hitta.se Hahah gör det 29 aug, 2014 12:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Är det okej att äta tacochips till lunch? O_o Inte utan dipp. Haha! Jag har dipp, eller jag har guacamole och gräddfil ;O funkar det? Får jag äta det till lunch då? Acceptabelt. Om du bjuder mig haha vad bra Ofc Haha, jag tar bussen direkt. Historialektionen är ändå inte rolig xD. Ska bara googla på Frivolt på hitta.se Hahah gör det Skulle vara så kul om du hittade henne xD *Nämner inte att jag vet var hon bor.* Själv äter jag jordgubbsfil och frysta hallon c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 aug, 2014 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen