@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: haha, jag trodde att det stod danska-lektionen först(men utan - förstås)Första danslektionen, check!! 28 aug, 2014 21:34 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Detaljiga var ordet, ja! Oooh får jag läsa? :0 LauraTree gör det, sov på saken Ja, vissa av frågorna kanske var lite knepiga, eller ja detaliga, fint ord, men joo Förresten så skrev jag en självbiografi, känner mej Stolt 28 aug, 2014 21:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Detaljiga var ordet, ja! Oooh får jag läsa? :0 LauraTree gör det, sov på saken Ja, vissa av frågorna kanske var lite knepiga, eller ja detaliga, fint ord, men joo Förresten så skrev jag en självbiografi, känner mej Stolt Jepp, haha, de är egentligen bara svaren utifrån frågorna typ, men visst, jag kan skicka det till dej 28 aug, 2014 21:42 |
|
themarauder
Lärare |
28 aug, 2014 21:44 |
|
Frivolt
Elev |
Känner mig SÅ duktig som bestället en sak från tradera och sen glömmer att ändra adress till den nya så jag måste höra av mig till den som bor i min lägenhet nu (tur som fasen att jag har hans nummer kvar) och säga att det kanske kommer ett paket som är mitt....
Japp...hej! -.- 28 aug, 2014 21:45 |
|
Borttagen
|
TRÖTT TRÖTT TRÖTT
28 aug, 2014 21:54 |
|
Majaluna
Elev |
- Majaluna, tager du detta vaniljte till din äkta partner att älska i nöd och lust?
- ja! - vaniljte, tager du denna Majaluna till din äkta partner att älska i nöd och lust? - *dricker* ja! - ni är härmed förklarade som te och hustru
28 aug, 2014 22:08 |
|
Obliviate_
Elev |
Boom clap the sound of my heart the beat goes on and on and on and boom clap you make me feel good (
28 aug, 2014 22:48 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Så att... jag har inte lyssnat på något annat än Lars Winnerbäck på evigheter. Det är väl en såndär skum period jag har..
29 aug, 2014 01:53 |
|
Beben
Elev |
29 aug, 2014 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen